Love is Over ...


Pada hari selasa ,, tarikh 22.11.2011 ....
Kehidupan aku dah berakhir dengan dia ...
sampai sini je hubungan aku dengan dia ... puas hati kau perempuan !!!
aku tak nak maki2 kau semua ,,, macam kau maki aku ,,, cakap aku sundal ..
aku cme cakap kau perempuan je ... aku tak suke nak maki2 orang ...
aku terima semua nie ,, dengan seadanya aku terima ... aku mengalah demi korang .. lepas ini ,, aku dah tak ganggu hubungan korang lagi ..aku dengan dia baru je berbahagia semalam ... hari ini ,, aku dapat ini ,,, sekarang kau teruskan lah hubungan dengan dia ...  hati aku hancur kerana kau ... hidup aku menderita ...hatiku sakit ...  biarlah aku tanggung semua nie ... asalkan dia bahagia ....aku harap kau bahagia dia .... kau bahagia kan lah dia ... jaga dia .. macam dia jaga aku ... jaga perasaan dia  ... jangan buat dia sakit hati .... aku sayang dia ,, aku cinta dia ... tapi disebabkan hubungan kita tak lama ... cinta aku dah berakhir hanye disebabkan perempuan ... aku rela mengalah ... aku pun perempuan jugak tapi aku tetap mengalah demi perempuan untuk melihat dia bahagia ... cinta ini perlukan pengorbanan ... jadi kita haruslah mengorbankan diri kita demi cinta dan sayang .... salam ...

No comments: