geram seyh ! jangan disebabkan post kau tuhh , aku maki2 kau balek ..



haaiiiisshhh !! jangan disebabkan post kau tuhh ,, benda yang dulu berulang lagi ...
kau nak ke benda dulu berlaku lagi ?!
jangan sampai aku maki-maki kau lagi ...
kau nie memang erk ! sengaja nak buat aku sakit hati dengan post kau tuhh ...
baik-baik aku dah tak cakap lagi pasal dia ,, kau pulak ...
memang bikin aku sakit hati ,,, ape masalah kau ?
nak buat orang sakit hati ..
macam tak ada life ....
kalau tak cakap pasal dia at blog , tak boleh ea ?
mesti nak ckp pasal dia ...
tak ada topik laen ke nak cerita ...
dia jugak kau nak cerita ...

haiiisssshhhh ! :'(
aku sabar je baca kau punya post tuhh ...
ggrrrrrrrr ! lantak kau lah !
aku dah malas nak ambek tahu lagi pasal kau ...
nie ke aku dapat setelah aku dah berdamai dengan kau ?
hah ! nie ke aku dapat perempuan ?!
kau nie memang tak boleh bagi muke lah ...
bila dah bagi ,, pijak balek pulak ...
nie balasan kau ...
memang tak berhati perut langsung lah ...
go to hell lah kau !! :'(

2 comments:

Eliey said...

saba jerk lahh ,,perempuann cm susah nk bgy muke -,-

Rina-Ina said...

urmmm ,, yela .. ngah sabar lah nie .. :(