hari ini dan esok aku tak kerja sebab makcik shila hantar anaknya pergi daftar sambung belajar kat merlimau...




okeyyy ! hari ini aku nak cerita yang aku tak kerja hari isnin dan selasa ..
sebab makcik shila nak hantar abg apip pergi daftar  sambung belajar kat merlimau ...
alarh ! lepas nie dah tak ada abg apip lah ..
tak ada orang yang ambek berat pasal aku lagi ..
hurmmm ,, sedihnya ...
selalu kalau aku sedih ,, mesti abg apip yang perasan ...
nanti mesti abg apip tanye kau knape tul ?
aku diam je ...
hurmmmm .. haiiiiii !
dulu yea ,, sekarang dah tak dah ..
abg apip dah smbung belajar ..
jadi yang jage kedai tuhh abg alim , abg taufik , piqah , aku dan chacha ..
kesian nanti chacha kesorangan ...
chacha tuhh rapat dengan abg apip ..
urmmmm ,, sabar jela chacha ..
selalu chacha kuar dengan abg apip kalau pergi jalan-jalan ..
sekarang tak tahu lah chacha keluar dengan sape nanti ..
chacha tak rapat dengan abg alim ...
#jangan tanye kenapa ? aku pon tak tahu ..
kalau dengan kak angah ,, rapat lah jugak tapi kakak angah duduk bp sekejap je ..
tak lama lagi balek KL lah tuhh ..
akak angah nak kerja ..
hurmmm ,,, aku pon tak tahu nak cakap ape lagi ...
kepala aku tibe-tibe pening giller ...
selsema pulak tuhh ..
suare dah tak ada dah ...
adoooiiii ,, besok nak jumpe dia ...
macam gini je aku nak jumpe dia ..
demam ... adooiiii ...
nie demam ape nie ..
demam rindu ke ? demam betul ..
hahahah ..
ahhhhh ! pape lah ..
aku nak out dulu ...
kepala pening tahap gaban ..
dah aku nak out ...
bubye ..

assalammualaikum ...



No comments: