saya cintakan awak ... #terharu terharu nya ...





Di hati ini.. Hanya dirimu..
Yang aku sayang yang aku rindu..


Setiap saat.. Setiap waktu..
Kuingin engkau selalu ada di sisiku..


Izinkan aku kecup keningmu..
Izinkan aku peluk dirimu..
Izinkan aku hadir di dalam mimpimu..


Betapa aku cinta padamu..
Betapa aku ingin dirimu..
Yang akan menjadi bahagian dari hidupku..
Oh.. Kasih..

Satu cebisan yang diinspirasikan dari SINI.. Ya benar.. Betapa Aku Cinta Padamu.. Sangat indah.. Sangat bermakna.. Sangat buatkan hati berbunga-bunga mendengarnya.. Macam ada orang itu, pandang dinding pun boleh senyum.. Hahahaha.. Serious jiwang..

Last but not least.. Betapa Aku Cinta Padamu wahai sayangku Cahaya Yang Riang Gembira.. Hik hik.. Ya ya.. Betul betul.. Siapa yang tak cintakan blog sendiri.. Betul tak? Hehehe..

No comments: