school ... happy or sad ? :-/


hurmmm ,, okeyyy ...
dah bace title atas tuhh ?
zzzzzzz ,, dah kan ...

hurmmm ,,, aku tak tahu lah nak cakap macam mane ..
sebab .. hurmmmm ,, ntah ...
okeyyy .. tadi aku pergi sekolah kan ..
macam biasa lah kan ...
belajar then ... urmmm ...
omg ! masalah betul lah ...
#tak payah tahu masalah ape ?
#hal peribadi perempuan ...

hurmmmm ,, aku dah macam gitu ..
aku terus pergi tandas ...
pergi tandas then dah siap ...
dah siap ,, aku betul-betulkan kain aku ...
dah betul .. aku nak keluar ..
tibe-tibe kawan aku masuk tandas ..
#terkejut aku ...
lepas dia orang datang ..
kita terus meeting kat tandas ...
hahahaha .. bagos betul lah ...
ngek !
nak tahu tak meeting ape ?
urmmm ,, nie yang buat aku sedih nie .. :(
#nak kata dia orang sound aku tak ,, nak kata dia orang nasihat aku ..
tepat sekali ...
mungkin dia orang nasihat aku supaya jangan kawan dengan someone nie ...
someone tuuhh perempuan ea .. bukan lelaki ...
dia orang nak yang terbaik untuk aku ...
mase depan aku ...
hurmmmm ,, sedih aku awww ...
sebab ape dia tak kasi berkawan dengan perempuan tuhh ...
hurmmmm ,, sebab ?
zzzzzzzzz ,,, secret ...
#tak boleh tahu ...
#cume aku dan kawan aku je tahu ....
#yang lain tak boleh tahu ... -,-


hurmmm ,, lepas dia orang nasihat aku segala bagai ...
aku terus nangis ...
semua orang tak kasi aku kawan dengan perempuan tuhh ..
haiiiiisssssshhhh ! termasuk abg angkat aku ...
abg angkat aku pon tak kasi ...
hurmmmm ,,, berbalek cerita tadi ...
dah habis meeting ..
aku masok kelas ..
aku cakap dengan kawan aku ...
balqis dan nana ..
aku cerita lah pasal tadi ..
dia orang pon sokong kawan aku tuhh 100% ...
adoiiiii ,,, mcm mane nie ?
okeyy ,,, semua kawan aku nak yang terbaik untuk aku ...
aku terharu ...
#godai ... :-D
hurmmm ,, lepas aku cakap macam tuhh ...
balqis dengan nana suruh aku pindah ...
bukan pindah sekolah ea ...
pindah tempat duduk ...
zzzzzzzzzz ,,, aku tak tahu ...
tapi nana dengan balqis suruh jugak ...
yang aku pulak macam taknak je ..
lepas tuhh kan nana boleyh ugut aku ...
aku beritahu abg angkat kau yang kau kawan dengan perempuan tuhh ...
shiiiitttttt ! nana ugut aku ...
aku ikot jela dia orang ...
mungkin ini yang terbaik untuk aku ...
btw thanks kawan sebab bg aku nasihat ...
kalau nie yang terbaik untuk aku. ..
aku ikot okeyy ...

yang aku tak boleh lupa ...
kawan aku ada cakap yang dia nak tengok aku berjaya ...
kawan aku tuhh nak aku masuk Universiti bersama-sama dia ...
berjaya sama-sama ..
dia nak tuhh ... berjaya ...
hurmmmm ,,, sedih giller yang tuhhh ...
very sad .. nangis tak berhenti aku ...
hurmmmm ,,, thanks iwana dan sharipah ... :')
bagi aku semangat ...
kawan baik aku ...

dahh bubye ...
assalammualaikum ....

No comments: