my name means is .... #tengok lah sendiri ... hahaha


hai blogger !
okeyy ,, today i want story about my name ..
#what means my name ... hehehe >,<
urmmm ,, sebelom aku bagi tahu ape mksud name aku ..
aku nk beritahu ,, kalau korang nk tahu ape maksud nama korang ..
just klik sini okeyy ?
dah klik ,, korang cari lah maksud nama korang ..
dah , dah , dah ..
berbalek pada topik aku pulak ...
hah ! korang nak tahu tak ape mksod nama aku ..
hahahah ,, jen , jen , jen ..
kihkihkihkih ^^,

nie maksud nama aku ....
RRamah
AAmanah
DDinamik
EEmosional
NNaif
FFleksibel
AAlim
ZZingy
AAbadi
TTulus
UUntung
LLemah-lembut
AAsli
DDedikasi
EEgoistik
RRealistik
IIkhlas
NNaif
AAdil
BBijaksana
IIdealistik
NNaif
TTegas
IIntuitif
FFleksibel
AAdil
ZZingy
AAdil
LLincah


                                        kalau yang nie maksud nama si dia pulak ... hahaha ^^

MMesra
UUntung
HHarum
AAmanah
MMenawan
MManis
AAlim
DDinamik
FFleksibel
AAbadi
IIkhlas
ZZingy
AAsli
LLemah-lembut
BBijaksana
IIdealistik
NNaif
AAdil
BBerdikari
DDedikasi
UUlung
LLincah
RRamah
AAdil
SSuci
HHarum
IIntuitif
DDedikasi






hahahah ,, okeyy lah ..
bubye .. assalammualaikum ...

No comments: