Bosan



Hai korang semua. Hmm, korang sihat ? Mood harini okay tak ?
Hehe, semua okay. Kcuunnnn. Kekeke :D
Hmm. Actually, aku taktahu nak cerita apa tapi sekarang ni aku tengah bosan gilo gilo tahap gaban. Dzzz

Awak, awak semua....
Hmm, nak tahu sesuatu tak ? Hehehe, nak.
Hehehe, sebenarnya kan... Err, sebenarnya kan..
....
....
.....
....
.....
....
....
....
.....
.....
....
....
....
....
....
....

Aku tengah bosan gila ni ! Arghh ! Aku rindu seseorang. Dzzzz
Okay laa, aku nak keluar dulu eaa. Takde pape yang perlu dibebelkan lagi kan. 
Hehe. Awak, awak semua jangan marah tau. Peace yoo !*sambil buat muka comel* xDD
Bubye. Assalammualaikum.


P/s : Kau tak berminat tak perlu baca. Dzzz, aku bukan nak kurang ajar dengan kau ea. Okay, aku tahu sekarang kita hidup di dunia Allah and hanya hidup buat sementara, bukan untuk selama lamanya tapi perlu ke jaga tepi kain orang yang tak berfaedah. Perlu ke amek tahu ? Perlu ke ? Err, aku rasa tak perlu. Kalau setakat nak kutuk segala bagai lagi lagi yang sesama Islam. Minta dijauhkan laaa. Huhh -,-


No comments: