We All :D Part 1





Hai blogger. Okay, harini aku nak cerita pasal kelas tambahan aku semalam.
Err, kelas tambahan pedagangan semalam with cikgu k-pop. Kekeke :D
Cikgu paling sporting yang pernah aku jumpa tapi malangnya cikgu k-pop hanya mengajar kita buat sementara sahaja. Sebab cikgu k-pop praktikal sahaja. Hmm, sedih. :'(
Semalam kelas tambahn aku start pukul 4 sampai pukul 6. 
Itu pun belajar perlahan lahan sebab form 3 tengah exam. 
Kayyy, hormat orang tengah exam kann. :D

Err, kitaorang just study sahaja for exam akhir tahun akan datang bulan 10 ini.
Aku pergi sekolah lambat sikit. Haha, tetido amek masa yang terlajak pulak. 
Hmm, ingat nak pergi sekolah cepat sikit then boleh online kat sekolah tapi tak kesampaian.
Dzzz, bukan tak kesampaian sebab lambat tapi kitaorang belajar kat kelas lain.
Bukan kat kelas sendiri. Kelas kitaorang ada budak belah petang guna. Huhh

So kitaorang belajar kat kelas orang lain yang agak menawar tuuu. 
Huhh, sakit mata memandang.
Kayy, tapelaa. Abaikan kelas tuuu. Niat nak belajar and tetap jugak nak belajar. :D
Btw, gambar kat atas ini kitaorang amek time balik dari kelas. 
Actually, ramai lagi pelajar yang lain tapi diaorang dah balik.
Awal sangat diaorang ni balikk. Ish ! Ish ! buat apa balik awal awal entahh.
Rumah tuuu takkan lari kemana mana laa. Kayy, tak lawak pun. xDD

Nasib jugak aku bergambar dengan cikgu k-pop.
 Kalau tak bilaa sahaja nak amek gambar dengan cikgu k-pop lagi. 
Bulan 10 hujung bulan ni pun cikgu dah tak pratikal kat sekolah kitaorang lagi. 
Cikgu pratikal kat sekolah lain pulak. Katanya kat perak pulak. Alahaii, sedih melanda. :'/
Okayy laa, sampai sini jelaa post aku.
Kdaaaa. Assalammualaikum. :)


P/s : Thanks to friend facebook and my bestie friend cause wish my birthday. Hehe, Lebiu !






No comments: