hrmmmmm ,,,,

SOMEONE SAY :


tau plak kau sakit hati, abis kau ingt aku tak sakit hati lah ?? memang kau guna ayat banjir pun, nak buat macam mana ! zzz, dekat post aku tuh, kau tengok sape yag cmmnt, mle2 kau, then adek kau yang prempuan lepas tuh adek kau yang lelaki, mmg satu family lah kn ??! aku bawak kawan okey lagi, tak de lah nak libat kan family sume, kalau boley aku nak bawak seramai mungkin ! weyy, redha je lah kau tuh banjir, adess, menyusahkan lah ! aku tak cakap aku PRO, tapi lepas kau cakap macam tuh, aku boley cakap aku nih PRO ! NOOB !



I SAY :


suke hati larh , sape2 y na cmmnt post tuh, bkn aquw menyusahkan ko pown ! ko bwak kwan bole ? bwak lha .. zzzz ,,, aquw ta bwak lha family aquw 2 .. dea orang y cmmnt sndrik .. adess ! xd mse aquw na soh dea orang cmmnt post 2 ... dea orang na cmmnt, dea orang pnye psl lha !! bpe byk ko na bwak kwn ? sramai mungkin , bwak lha .. ta kesah pown .. ngekk ! urmm ,,, lw aq uat ayat banjir skali pown , bkn aquw ssh kan kau pown ! na ckp aq menyusahkan kau lak .. lepak r ! bodo-2 je .. ekk ,, eley ,, lantak kau r ! mcm da PRO sangat .. perasan bgos .. ngek la lu ! adess !



No comments: