i still love you ...



sampai sekarang aku masih sayangkan kau ...
aku tak boleh lupakan kau ....
kenape aku tak boleh lupakan kau ?
sebab kita dah lama bersama ....
kalau boleh aku nak je dia baca post ini ...
aku nak dia tahu isi hati aku ....
aku nak dia tahu yang aku memang sayang dia sangat-sangat ...
cinta dia sangat-sangat dan takkan tinggalkan dia ....
tapi apakah daya ... jodoh tak panjang .....
selama nie aku berharap sangat kat kau semoga kita bersama-sama lagi macam dulu ...
aku nak bersama-sama lagi dengan kau ...
aku nak kau ....
urmmm ,, aku nak pergi turun tempat dia , aku nak jumpe dia , aku rindu dia sangat-sangat tapi aku takot bila aku dah dapat jumpa dia ..
aku menangis depan dia ... aku takot tuhh je ..
aku tak boleh menahan perasaan aku ....
setiap kali aku pergi turun tempat dia mesti aku teringat kenangan manis aku kat dia ....
kenangan aku bersama dia ....
aku berharap dia faham perasaan aku ....
aku tahu aku tak faham perasaan kau ....
kau pun pernah cakap kat aku suruh lupakan kau  ...
 sebab kau cakap kat aku yang aku nie memang tak faham perasaan kau ...
kau cakap '' kawan dengan kau nie buat sakit hati je''
''tak habis2 buat hal je'' pergi mampus lah ....
kau nak tahu aku buat ape lepas baca msg kau tuhh ...
aku menangis .... :'(
kau tahu ke semua tuhh betapa sakit hatinya aku baca perkataan kau tuhh ....
baca msg kau  ....
aku menangis , aku sedih ...
aku tak dapat menahan tangisan aku ...
walaupun aku sakit hati kat kau tapi kenapa aku tak boleh benci kau ??
sedangkan kau buat aku macam nie ...
kenape awak ? kenapa awak sanggup buat saya macam nie hanye kerana saya tak faham perasaan awak ...
hanye kerana perempuan tuhh ....
kau faham perangai aku macam mana kan ??
aku nie kuat tacing , kuat merajok .. kuat marah dan cepat nangis ...
tapi kenapa kau buat jugak ?
kau dah tak sayang aku lagi ke ?
aku nie dah tak penting lagi kan bagi kau ....
bagi kau aku nie tak penting lagi tapi bagi aku kau penting ...
kau pernah cakap kat aku yang aku nie dah tak pentingkan kau lagi ..
sape cakap aku tak pentingkan kau ? aku pentingkan kau lah ...
seumur hidup aku aku tak pernah lupakan kau .. aku pentingkan kau ... aku gembira bersama kau ...
terima kasih sebab jadikan aku sebahagian daripada hidup kau ... aku happy sangat kenal dengan kau ...
kau tak pernah buat aku sakit hati ... aku je yang selalu buat kau sakit hati ...
yang buat masalah kat kau ....
kau selalu buat aku ketawa .. kau jaga aku dengan baik ...
kau seorang yang periang ... yang pandai ambek hati orang .....
TERIMA KASIH AWAK ... >,<

No comments: