hati aku rasa tak sedap hati ,, macam ada sesuatu yang akan berlaku tapi aku tak tahu ape ...



urmmm ,, hari ini hati aku macam tak sedap hati lah ...
macam sesuatu yang aku tak nak terjadi lagi ,, boleh berlaku lagi ....
kenape nie ? ape dah berlaku nie ?
ape yang naluri aku nak sampai kan nie ....
urmmm ,,, ya allah ...
ape yang nak berlaku nie ...
mintak-mintak jangan lah sesuatu yang buruk berlaku ....
aku dah tak kuat untuk menanggung dugaan mu ya allah ....
aku rasa macam nak demam lah ... badan aku sakit-sakit pulak tuhh .....
urmmmmmm ,,, ya allah ..
aku rindu kat dia tapi aku tak tahu nak luah kan kat sape ....
aku nak je jumpa dia tapi ... tapi ... tapi ...
urmmm ,,, tak ade pape lah ....
walaupun tak dapat jumpe dia ,,, tengok dari jauh pun jadi lah ...
dapat jugak aku lepaskan rindu kat dia ....
ya allah ...
aku rindu kat dia sangat-sangat .....
aku rasa hidup aku tak tenang kalau tak nampak dia ....
macam ada sesuatu yang akan terjadi kalau aku tak nampak dia ....
kenape nie ? kenape ??
adooiiiii ,,,,
hati tak sedap ...
naluri pun macam ade sesuatu nak sampai kan tapi tak tahu ape =,= ....
makan tak ade selera ....
mandi tak basah ....
tidur pun tak lena ....
urmmmmm ,,,,
aku nak je turun sana hari ini tapi aku kena jaga adik aku ...
aku tak boleh nak buat pape lagi dah ....
sabar jela menahan rindu kat dia ....
i miss you so much !!



No comments: