my baby merajok .. =,=



My baby merajuk ,,, macam mana nie ?? tak ade idea langsong ... start dari semalam dia merajuk ... urmmm ,,, =,= nak tahu kenapa dia merajuk ?? zzz ,, last night ,, aku tnye dia pasal blog someone .. aku tnye dia baik2 taw then tibe2 dia nak gertak aku fulax .. dia yang marah aku .. sepatutnya aku yang marah at dia tapi nie dia fulax yang marah at aku ... urmmm ,, aku terpakse mengalah .. aku pujuk dia mlm tadi .. dia keras kepala jugak .. urmm ,, today ,, i'm going to yong peng .. my friend wanna date with her boyfriend ... huhu .. sementara kwn aku tengah date uh .. aku pegi jumpe dia dan aku pujuk dia sekali .. akhirnya ,, oke pon .. tak merajuk lagi .. but i still don't know if he mad with me again or not ... tengok muke dia macam marah lagi je ... dia ckp dgn aku dia tak marah .. tapi dlm hati dia tengah panas je ... aku tahu perangai kau cmne ... kita dah kenal lame ... urmm ,,, kwn dia fulax ckp dgn aku yang dia tengah tacing la .. aku ckp ,, yea ,, aku tahu .. dia cita at ko ea ... urmm ,, kwn dia ckp yela .. semua dia cita kat aku ... urmm ,, ==' then kwn dia ckp '' ape lagi ,, pegi laa pujuk dia .. aku ckp yela .. nak pujuk la nie .. aku dah pujuk dia sedaya yang mampu .. kalau berjaya ,, bagos laa .. kalau tak berjaya .. sabar jela .. maybe dia tengah marah lagi tuhh .. tapela ... bear dia tenang dulu ... =))

No comments: