sedihnya ,, :'(

Pada hari sabtu ,, 19.11.2011 .. seharian aku tak msg dia ... pas uh mlm tuhh baru aku msg dia ...
urmm ,, nak tahu dia cakap pe ? dia cakap ''ingat lagi kau kat aku erk ,, ingat dah lupekan aku ... then dia cakap yela ,, orang tuhh kan dah ade lelaki laen .. yang lama dilupakan ... zzzzz ,,, aku cakap ,, ble mse pulak aku ade lelaki laen ... urmmm ,,, patut la dia tak msg aku langsung .. rupenya ade something wrong yang tak kene ... aku tnye dia balek ... sape pulak yang buat fitnah nie ... aku tak ade lelaki laen la ... urmmm ,, sial la ... aku dgn dia msg la macam biasa tapi cakap pasal sape yang cakap yang aku ade lelaki laen ,, dia tak nak bagi tahu ... zzzzzzzzzzz ,,, tak lame kemudian tuhh ,, dia cakap kau msg orang laen ,,, dia tak ade m0od .. then aku tnye kenape kau tak ade mood ?? dia cakap yang dia dengar budak2 cakap yang kau byk lelaki ,, aku teros tak ade mo0d .. urmmm ,, alarh ,, kesiannya la syg aku ... aku dah cakap dgn dia yang aku mmang tak ade lelaki laen ... urmm ,,, sabar jela sape yang buat fitnah nie ... tak ade keje laen ea nak buat cerita ... mulut macam pukimak ... buat fitnah je ...


untuk kau ; tolong la jangan buat cerita yang bukan2 ... kalau tak puas hati .. face to face la .. tak payah nak buruk-burukkan orang ... jangan disebabkan mulut pukimak korang tuhh ,, hubungan aku dgn dia rosak ... mmang jahanam la ... aku dgn dia dah kenal lame la ... dah setahun lebih aku dgn dia bersama so tolong la jgn buat cerita yang bukan2 ...

No comments: