aku terasa rindu sangat-sangat kat dia .. miss you !


suke lagu nie ,, avril lavigne - when you gone .. :))


ini lagu yang Mr.F bagi kat aku ... miss her so much ! ♥ ♥ ♥

urmmm ,, hari ini mood aku kurang baik sebab pagi-pagi lagi ibu ayah aku dah .......
urmmm ,, paham2 jela .. masalah rumah tangge ..
aku pergi kerja tak ada mood .. 
tiba-tiba pergi kerja air mata aku mengalir ..
pikirkan pasal ibu ayah aku ...
urmm ,,, aku nangis then makcik yang kerja kat kedai tuhh cakap dah kuat kan semangat ..
tak payah fikir sangat hal ibu dengan ayah ..
jangan nangis ea ..
urmmm ,, aku cakap yela ...


dah ,, malas nak fikir lagi ...
aku mulakan tugas aku macam biasa ...
urmmm ,, sambil kerja tuhh aku online lah sekali kan ...
aku asyik tengok Mr.F je ...
urmmm ,, bila lah Mr.F nak online ..
aku rindu lah kat dia ...
miss you so much ..
aku dah tak guna fon lagi sebab number aku kena block ..
urmmm ,,, so tunggu jela dia online ..
nak tunggu kawan aku nie belanje beli nombor .. cepat lah ...
tak sabar nak msg Mr.F ..
zzzzzz ,, dulu ..
mase Mr.F couple dengan aku ..
Mr.F bagi kat aku lagu rindu setengah mati ..
awwww,, sweetnya ..
now , aku pulak rindu kat dia sangat-sangat !
rindu setengah mati sama dia ....
urmmm ,, setiap kali aku dengar lagu tuhh ..
mesti aku ingat kat dia balek ...
dan setiap kali aku dengar lagu tuhh aku lepaskan rindu kat lagu tuhh ...
walaupon sekarang dah jarang jumpe dia sebab aku kerja tapi aku sabar je ..
lepaskan rindu katt lagu tuhh jela ..
hurrmmmm ,,,, :'(
satu hari nanti aku dapat jumpe dia .. insyaallah ...
aku rindu dia sangat-sangat ...
aku akan ingat lagu yang dia bagi kat aku tuhh selama-lamanya ...
never forget you honey ..
you still at my heart forever ...
forever and ever ...


setiap detik , setiap saat dan setiap hari ..
aku akan sentiasa merindui mu syg dan aku akan sentiasa mengingati dirimu syg ... :DDD




No comments: