broken hearts ... :'(



hurmm ,,  hi blogger ...
hari ini mood aku kurang baik .. nak tahu kenapa ?
sebab ....... hurmmm ...
aku nak story lah nie ..
hurmmm ,, sebab dia tak bagi tahu yang dia dah capel balek dengan bitch tuhh !
kenapa dia buat aku macam nie ..
if dia dah capel balek dengan bitch tuhh ,,, just tell me ..
aku taknak aku buat post pasal kau kat blogger then tibe-tibe kene maki dengan betina tuhh ...
padahal kau tak bagi tahu pon yang kau dah capel balek dengan betina tuhh ...
aku tak tahu cerita ape-ape pon ...
hurmmm ,,, aku dapat tahu pon daripada blog betina tuhh ..
lepas aku dapat bace blog dia ..
aku tanye kau .. aku suruh kau jujur ..
okeyyy ! kau jujur ..
aku msg dia terus tnye dia ..
weyy ! aku nak tnye sikit boleyh ...
5zal balas ape dia ?
hurmmm ,, then aku macam takot nak tnye dia ..
aku takot bende tuhh betul-betul berlaku ...
hurmmm ,, aku cakap dgn 5zal ..
tapela .. tak jadi nak tnye ..
lepas tuhh 5zal suruh cakap jugak ...
aku cakap taknak ,,
bila aku cakap macam gitu ..
5zal cakap okeyy ,, tak nak cakap kan ? bye ..
5zal dah cakap macam tuhh tapi aku still reply msg dia ..
aku cakap ''aku bukan taknak cakap tapi ...
urmmm ,, tapi aku takot kau marah dan aku takot kau cakap aku nie tuduh kau ...
that is why i was afraid to ask you ... -,-
hurmmm ,,, lepas aku cakap macam tuhh ..
5zal marah ,, 5zal cakap ''cakap jela ! kedit aku tak banyak nak layan kau lame-lame ! taknak cakap tak payah cakap !
zzzzzzz ,, lepas 5zal cakap macam tuhh .. hati aku rase tak sedap hati ...
#macam benda tuhh akan berlaku betul-betul ...
hurmmm ,, aku pon balas okeyy !
aku cakap ! kau capel balek ea dengan ira ? jujo ...
then 5zal balas a'ah ,, kenapa ?
aku balas betul ?
5zal cakap ya ,, sure .. why ?
aku tanye bila ?!
5zal balas eh , kenapa pulak kau nak marah ?
aku cakap bila mase pulak aku marah ?!
aku cume letak tande seru je ..
bila ?!
5zal cakap dah lame dah ...
aku cakap dah lame tuhh bila ?
then 5zal cakap mase birthday dia ..
aku cakap selepas kau jumpe aku hari selasa tuhh ,, kau dah capel dengan dia ?!
5zal cakap yekowt ...
aku cakap pehal yekowt ! cakap betul-betul lah !
5zal cakap yea ,, kenapa ?!
aku cakap sampai hati kau erk ,, kau capel dengan dia , tak cakap dengan aku pon ..
then 5zal boleyh cakap ''habis kau tak tanye ...
grrrrrrrr~! jawapan paling bodoh aku dapat ...
aku cakap apesal kau tak cakap je ?!
kau nak tunngu aku bace blog ira , baru kau nak cakap ! wtf !
then 5zal boleyh cakap macam nie ...
nak cakap ape ? kau tak tanye ..
#aku sabar je dengan jawapan dia ..
aku dah geram .. aku terus straight ..
aku cakap '' cakap yang kau dah capel balek dengan ira ! knape nak tunggu aku tanye ?!
kau cakap jela !
then 5zal balas ...  knape nak kene cakap ? kau sape nak tahu semua tuhh ha ?!
then aku balas .. knape nak cakap ?!
aku nak kau cakap supaye kau bahagia ..
then 5zal balas ,,, bodoh-bodoh je ...
aku tak cakap pon aku bahagia ..
lepas aku bace msg dia yg tuhh .. pelik lah ...
knape pulak dia tak bahagia ?
sepatutnya dia bahagia sebab dia dapat capel balek dengan ira ...
hurmmm ,, bagi aku lupakan jela ..
lazy to think again ..
aku dah tak balas msg dia ...
aku menangis tak henti-henti .. :'(
#segenap aku bace msg kau ..
terhenti aku nak balas msg kau ..
aku tak dapat menahan perasaan aku ...
aku menangis ... :'(
aku tak dapat menahan air mata ku mengalir ...
kenapa kau buat aku macam nie ?
kau tahu tak betapa hancurnya hati aku bila mendapat tahu semua tuhh ... :'(
geramnya .. :'(


untuk Ira :
kau betina ... aku nak ucapkan congratulation pada kau sebab dah dapat balek bersama dia ...
aku harap kau boleyh bahagia kan dia ...
aku harap kau boleyh jage dia ...
aku harap kau boleyh jage perasaan dia ...
 aku harap korang bahagia ...
aku akan doakan korang berdua semoga bahagia ... :')
aku nak mintak maaf if aku terkasar bahasa and mengeluarkan bahasa yang kesat at kau ... :')
last aku nak cakap ,, tolong jage Faizal baik-baik okeyy ...
aku nak dia bahagia ..
kau bahagiakan Faizal keyy .. :')



untuk Faizal :
Faizal ,, saya sayang awak sangat-sangat ...
tapi jodoh tak panjang ...
hubungan kita tak kekal lama ...
saya harap awak bahagia dengan pilihan awak sendiri ...
saya tumpang bahagia kalau awak pon bahagia bersama Ira ...
saya happy kalau awak pon happy .. :')
awak ,, awak tahu tak ?
betapa sayangnya saya kat awak ?
awak , tahu tak ?
betapa cintanya saya kepada awak ?
awak , tahu tak ?
betapa terseksanya saya tanpa awak disisi saya ?
awak , tahu tak ?
betapa rindunya saya terhadap awak ?
dan awak tahu tak ?
betapa sakitnya hati saya sekarang ?
awak tahu semua tuhh ?
awak tak tahu kan dan awak pon memang taknak ambek tahu ... :'(
saya menangis awak !
saya terseksa dengan semua nie awak !
kenapa awak buat benda nie kat saya ?
hurmmmm ,, :'(
nvm ,, mungkin nie sudah masenya awak bahagia ..
saya sanggup menderita demi awak ...
asalkan awak bahagia ...
terima kasih awak sebab buat saya macam nie ...
saya harap awak bahagia dan saya doakan awak bahagia okeyy .. :')
btw , thankz sebab sudi jadi boyfie dan kawan yg baik ... :)


untuk diri aku :
hurmmm ,, rina ..
sabar rina ...
#cepat tarik nafas ...
huhhhh ! tenang kan diri rina ...
nie dugaan untuk kau ...
you must be strong !
walaupun kau tengah menderita sekarang ..
trust me ! one day , everything that happens ,
something good comes from ..
and , aku harap 5zal bace post aku nie .. =<
after this ,, aku taknak capel2 lagi ..
aku akan tetap menunggu dia ...
walaupon dia dah berpunya ,, aku tetap menunggu dia ... :)
aku takkan ganggu hubungan dia dengan kekasih barunya ..
  tapi aku akan menunggu dia ..


untuk balqis :
Qis ,, thankz sebab sudi bagi aku semangat untuk teruskan hidup ..
aku sayang kau sangat-sangat ..
kau lah kawan baik aku ..
bff aku .. aku takkan lupakan jasa baik kau ..
kau dah banyak tolong aku ...
kita kalau ade problem , kita share-share story kan ...
aku senang dapat berkawan dengan kau yunk ...
aku sayang kau balqis ! :)
#sorry ,, aku bukan lesbian ea .. =>



*aku cuba nak tahan air mata aku time buat post nie ,
tapi , air mata tuhh , mengalir jugak ..
*aku tak kesah orang nak cakap ape ... -,-
bodoh ,, aku menangis depan PC , depan orang ramai dan time tuhh aku masih kat kedai ..
depan chacha , depan abg taufik ..
hurmmm ,, sampai abg taufik tanye kat aku kenapa ?
aku diam je .. hurmmm ,,, tapela ..
asalkan aku dapat tenangkan diri ...
aku tak kesah pon orang nak cakap ape ...
aku tak ambik hati pon ...
lepas aku nangis ,, chacha ,makcik semua ajak makan ..
aku cakap tapela .. kita taknak makan ..
tak ada selera ... :(
dah ! malas nak cerita lagi ..
tak ada mood lah ..





-i'm glad if you read this ... :')




bubye .. assalammualaikum ..


















No comments: