zzzzzzz ,,



hurmmm ,, today aku nak story ape erk ?
hurmm ,, entah lah ..
aku pon tak tahu nak story ape ...
zzzzzzzzzzzzzzzz ,,, -,-'
jap ,, aku tengah fikir nie ...
................
hrmmm ,, hah !
hari ini aku nak share lagu je ..
boleyh kan ?
aku nak share lagu tentang diri aku dan dia yang telah berlalu ...

okeyy ,, jap ea ...












okeyy ,, aku suke lagu nie sangat ...
teramat-amat sangat ..
best taw .. :)


love this song ..
suke chorus dia yang ...
teringat janji lamamu kepadaku ..
teringat aku teringat ..
teringat saat kau masih ada disini ..
temani ku sepanjang hari ... :))





suke lagu nie ..
suke chorus dia ..
mungkin hanya bila aku mati ,,,
kau kan berhenti tuk menyakiti ..
sampai kapan harus begini .. 
terus begini ..
terus kau lukai ...


urmmm ,, dah lah .. nie je lagunya buat sementara nie ..
kalau ade lagi ... aku share lagi okeyy ... :D
bubye ...



No comments: