gaduh ...




okeyy ! aku nak cerita pasal semalam ..
last night aku gaduh dengan Mr.F ...
hurmmmm ,, :'(
so sad ...
okeyy ! macam nie ceritanya ...
semalam aku online je 24jam ..
maklum lah ,, cuti kerja sehari je ...
so online lah 24jam je .. hahaha
urmmm ,, tengah aku online tuhh tibe-tibe ade someone like status aku ...
aku pon tengok lah ...
zzzz ,, sekali aku tengok kan ...
haha , yeah ! dia lah...
kita orang pon borak-borak lah ...
urmmmm ,,, borak , borak , borak ..
tetibe dia offline pulak ...
haiisssshhh ! dia nie kan .. -,-
dia dah offline ,, aku pon senyap jela ...
tapi aku still online lagi .. hahaha
tuuuttttttt ! beberapa jam kemudian ,,
tiba-tiba dia online lagi ...
sambung lagi chat ...
huhuhu :))
tapi kali nie kita borak ,, dia macam tak ada mood taw ...
entah kenape lah ..
asyik nak marah je ...
pelik .. :?
urmm ,, aku buat tak tahu jela ..
aku ingat nak tnye dia kejap lagi ,, sekali kan tibe-tibe dia tnye aku ''kau tak chat dengan abg angkat kau?!''
pergi lah chat dengan abg angkat kesayangan kau tuhh !
kan kau sayang dia sangat-sangat !
hah ! aku bace ayat dia yang tuhh dah pelik je .. --'
aku cakap mane ade aku cakap macam tuhh ...
then dia cakap ,, ade ..
aku cakap tak ada ...
aku tnye dia yang aku tulis kat mane ?
kat wall aku tak ada pon ...
dia cakap ,, bukan kat wall lah ! kat inbox kau !
aku ingat lah sial !
urmmmm ,, ayat kesat dia dah keluar ...
zzzzzzz ,, aku cakap lagi .. tak ada lah ..
urmmm ,, aku pon tengok lah kat inbox aku ..
aku tengok ada tapi bukan aku yang tulis ...
aku cakap dengan dia ,, bukan aku lah yang tulis ...
dia cakap tak payah nak tipu lah ...
aku cakap betul lah ..
aku tak tipu ...
dia cakap lagi .. tak payah nak tipu ..
kau siap kasi number kau kat dia sekali kan ...
urmm ,, aku cakap yea ..
memang aku kasi number aku sebab mase tuhh aku dengan dia dah jadi abg angkat dengan adek angkat ..
tapi aku tak ada tulis pon pasal yang aku sayang abg aku sangat-sangat tuhh ..
same sekali TIDAK PERNAH !
maybe disebabkan tuhhh dia tak ada mood ...
dia marah kat aku giller ..
siap tanda seru dengan perkataan kesat keluar .. urmmm ,, :(
aku tanye dia bila mase kau bukak facebook aku ??
dia marah2 aku ..
dia cakap tak payah tahu lah ..
aku cakap kenape pulak ?
cakap jela bila mase kau bukak facebook aku ..
dia cakap tadi !
puas hati ?!
ehhh ,, dia nie .. nak marah2 pehal ?!
urmmm ,, aku cakap .. ouh ..
zzzzzzz ,, dia tahu password facebook aku sebab hari tuhh dia mintak ...
dia tak percaye yang aku tak chat dengan jantan ... 
so dia mintak password aku .. aku bagi lah .. asalkan dia percaye ...
aku bagi mase tuh dah lame ...
aku ingat dia dah lupa .. rupanya ingat lagi ..
semalam dia bukak facebook aku ..
aku pelik lah .. macam mane dia boleh bukak fb aku ,, sedangkan dalam satu mase tuhh aku pon tengah online jugak ..
sepatutunya kalau ada orang bukak facebook kita ...
macam ceroboh lah ,, dia bergerak sendiri taw ...
ape yang dia buat kita nampak sebab anak panah tetikus tuhh ikut ...
time kita bukak tuhh ,, nanti anak panah kita tuhh bergerak sendiri ...
tapi facebook aku tak ada pon ..
tak ada bergerak sendiri pon ..
haiiissssshhhh ~ pelik , pelik , pelik lah .. --'
ahhhh ! whatever ... lupakan jela ..
kenapa dia nak marah aku pasal abg angkat aku tuhh ?
pasal abg angkat pon , nak mengamok pulak ...
nampak sangat jealous ...
kalau jealous pon , jangan lah nak gamok habis ...
takut aku taw ... hahaha ..
aku rase macam nak nangis pon ade ..
bukan rase macam nak nangis lagi ..
memang dah nangis pon .. :'(
sedih betul lah ...
gaduh dengan dia semalam .. :(
dah lah ,, aku tak ada mood ...
bubye ..






No comments: