bosan tadi kerja .. seharian hujan .. dan tak banyak pelanggan sebab hujan ..



hi blogger ! hari ini aku nak update post about my work ...
sangat boring semalam ... :O
memang bosan giller lah ..
bosan giller gampang ! -,-
urmmmm ,, pagi macam biasa lah ..
ade lah kerja sikit ..
masak-masak gitu ...
then buang batang lada ..
macam-macam lah buat ...
lepas buat tuhh ,, tibe-tibe kan mak nyah suruh kopek bawang besar ..
aku dengan straightnya dan pantas terus jawab ''kita tak pandai kopek bawang'' hahaha ..
malu je ...
aku cakap macam tuhh ,, so dah siap lah kerja aku kat dapur ..
sekarang kerja aku kat depan pulak .
ambek order , angkat pingggan dan macam-macam lagi ...
dah siap semua tuhh ,, duduk lah ..
online kejap ..
kerja sambil online .. hahaha
hihihihi ^^
#dah stop ketawa 
okeyyy  ! dah petang sikit ..
abg cine gemok tuhh datang lagi ...
urmmm ,,, haiishhhh ~
naik muak pulak aku tengok muke dia ...
hurmmm ,, --'
asyik-asyik dia je yang datang ..
tak ada orang lain ..
kali ini dia duduk kat meja bersebelahan dgn meja aku yang selalu aku lepak dengan chacha , piqah dan yang lain ..
kecuali customer tak ...
tuhh meja khas tok staff je .. huhu
kita orang selalu lepak situ ..
hurmmm ,, time aku tengah lepak kat situ ..
ka abg cine tuhh kat sebelah ..
dia asyik tengok aku je ...
tapi aku buat bodoh je ...
#buat-buat tak nampak ...
lepas tuhh aku terpandang dia ..
sempat pulak dia tanye aku ..
dia tanye ''kau buat ape tuhh ?''
aku tengok daripada tadi menaip je ...
hurmmm ,, aku cakap tengah buat karangan ...
dia cakap ouh ,, pandai ke ?
aku cakap of coz lah pandai ...
heeeeee~
hurmmm ,, lepas tuhh dia tanye lagi ...
dia tanye aku ''kau tengah bukak facebook ke ?
aku cakap ha'ah .. kenape ?
tibe-tibe dia cakap ADD LAH AKU ...
zzzzzzz ,, aku diam je ...
lepas tuhh aku cakap aku mane tahu facebook kau ...
dia bagi tahu .. tapi aku tak tahu nak eja name cina cmne ?
susah nak taip ... hihi
lepas tuhh aku panggil dia ..
aku mane tahu ,, kau sini lah ... taip name kau ..
cina tuhh datang ... dia taip name dia kat search ...
urmmm ,, lepas tuhh tekan enter ...
dah dapat ... 
urmmm ,, eeeeuuuuuuwwwwww~
geli pulak aku tengok ... nak muntah pon ade ...
geli seyh !
zzzzzzzzzzzzzzzz ,, depan dia aku add dia friend ..
lepas dia dah pergi ,,, aku cancel request tuhh kat facebook dia ...
gelinya lah hai !
tuiiihhhhhhh lah  ~!
ngok ngek !
dah ! malas nak cerita lagi ..
lama-lama geli pulak ...
lupakan jela ...
okeyy ! bubye you guy ! 

assalammualaikum ....





No comments: