result pmr dah keluar ..



aaaaaaaaa !! hari ini result pmr dah keluar ...
takutnya nak ambek ...
adoiiiii ! cmne nie  ? hurmm ,,
#relax ...
#bawak bertenang rina ...
cepat tarik nafas ! lepas ,,
tarik nafas , lepas ...
hurmmm ,, dahh ...
see ! result pmr dah keluar tapi aku tak ambek-ambek lagi ...
hahaha  .. bagus kan aku ...
sebok update post baru kat blog ...
heyyy ! ape pon tak boleh !
hahaha
nie dah berapa banyak aku update post cerita baru kat blog ..
sampai tak ambek result ...
hihihihihi ^^
#kerjanya menaip je ..
#tangannye dah gatal sangat , nak menaip je ... haha
#padahal tak ada cerita yang best pon ...
kejap lagi lah aku ambek result ...
hari ini aku tak pergi kerja ..
aku cuti sebab nak ambek result punye pasal lah ...
kalau tak ambek result ,, dah lama aku kerja ...
huhuhuhu
urmmm ,, piqah ..
kawan satu kerja dengan aku ..
dah call aku je ...
mesti nak tanye pasal result aku kan ...
hahaha ,, aku tak angkat call dia sebab aku silent fone ..
huhuhu ,, so tak dengar lah ..
#sorry piqah .. :))
dan aku belum ambek result sebab kat sini hujan ...
tak hujan lebat lah .. just gerimis je ...
tunggu hujan dah reda baru aku ambek okeyy !
okeyy dah ! aku off dulu ..
nak ambek result ..
bubye ...

assalammualaikum ...





No comments: