cina gemok .. sehari demi sehari ,, hari aku makin baik sebab cina gemok dah tak perasan lagi ..




okeyy ! hari ini ..
aku tak pandang langsung abg cina tuhh ..
biar dia ...
kalau aku dah kata aku tak suke , tak suke lah ..
understand ?!
kalau tak paham jugak ,, aku bagi kaki...
hahaha ..
hurmmm ,, aku tak tenang nak buat kerja kalau dia asyik tengok je ...
tak ada bende lain ke nak tengok ?
hah ! kat kedai tuhh ada tv ...
pergi lah tengok tv gemok !
hurmmm ,, lepas tuhh kawan-kawan dia ada order air ...
aku yang hantar ...
aku nak berani kan diri biar cina tuhh tak perasan yang aku nie pemalu nak terkejar-kejar dia pulak ...
zzzzzzzzzzzzz ,, aku dah hantar air ...
cina gemok tuhh cakap terima kasih ..
aku jawab same-same ..
biasa-biasa jela ..
then aku terus pergi dapur ..
duduk kat dapur ...
hurmmmmm ,,,, dah duduk kat dapur ,bosan pulak ...
aku pergi depan pulak tapi aku duduk kat tempat yang selalu aku lepak dengan chacha ,piqah ,abg apip dan abg taufik ...
aku duduk situ sambil tengok tv ...
tengah syok tengok tv tibe-tibe ada orang tekan loceng counter ..
aku padang sekali imbas je ..
dia sempat senyum ,, aku senyum sikit je ...
#senyum macam nak tak nak je ...
aku tengok tv balek ...
then cina gemok dah blaaa ,, aku tanye chacha ..
chacha '' cina gemok tuhh tengok akak ea ?''
chacha cakap tak ...
sebab akak kan tak tegur dia langsung hari ini ...
jadi dia tak tengok lah ...
hahah ! yes !
akhirrnya berjaya pon ...
suke aku !
lepas nie aku akan buat lagi ..
sampai cina tuhh tak tengok aku lagi ...
hate you damn much cina gemok !
tak sedar diri !
mirror yourself oke because your body is so biggest ...
kalau baju untuk kau memang double XXXXXXXLL ...
hahaha ! banyak kan X .. memang sesuai untuk kau ...
bullshittt !
dah aku nak chaw !
bubye !


assalammulaikum ... :DDD




No comments: