ceramah ... #sangat boring .... -,-



okeyyy ,, aku nak cerita pasal kat sekolah tadi ...
fuhhh ! giller gampang ..
bosannya ...
dengar ceramah ....
adooiiiiii ,,,, ngantok aku ...
tak tahu nak buat ape ..
hah ! sambil dengar ceramah tuhh ,, aku buat math sekali ...
saje-saje buat ..
bukan homework keyy ...
nak hilangkan rase bosan ...
tengan buat kan ,, tetibe cikgu datang ..
cikgu tanye aku ..
''awak buat ape ?''
aku cakap ngah buat kerja math ...
then aku cakap bukan homework ea cikgu ...
pastu tuptup cikgu cakap simpan lah kerja tuhh ..
dengar ceramah ...
guru besar tengok kan tuhh ...
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ,,, aku cakap dalam hati ..
nak buat kerja pon tak boleyh ..
semua tak boleyh ...
dengar ceramah je ..
urmmm ,, hampehhh !
terpaksa lah aku dengar ceramah dengan sanggap-sangap tuhh ...
heyyyy ! shit ...
perut dah berbunyi ...
masih dengar ceramah lagi ...
sabar jela ...
urmmmmm ,,, tajuk ceramah itu ...
penyakit kelamin ...
nak tahu pasal ape ...
urmmm ,,, adelah ...
pasal perempuan ...
#so kepada kaum perempuan ...
faham-faham jela ape aku maksodkan ...
tak boleyh beritahu kat sini ..
hal peribadi perempuan ...
kihkihkihkih .. :-)
urmmmm ,,,, ceramah , ceramah , ceramah ..
tidak lama kemudian ,, rehat ...
aku cepat pergi rehat ...
beli makanan .. hahahha
dah beli makanan , kita orang makan lah ...
lepas makan jalan-jalan kejap ...
lepas jalan-jalan , aku ingat nak cabut je terus ...
sekali ada kawan aku sorang nie ajak aku pergi surau ...
aku taknak sebab nanti dengar ceramah lagi ..
tapi dia dah tarik tangan aku ...
aku ikot jela ...
kawan aku tuhh budak baru ...
dia daripada sekolah cini tasik dekat pahang ...
jauhkan dia pindah sampai kat batu pahat nie ...
nama dia syazwanie ..
panggil dia wani ...
urmmm ,,, duduk surau kejap ...
aku bace buku jap ..
then keluar surau balik ..
hahahaha ,,, kawan aku nak cari member kepada anak kawan akak dia ..
#berbelit ...
cari , cari cari ...
dah jumpe ...
tapi kita orang kene tunggu kejap ..
member dia tuhh ada ceramah jugak ..
program bahasa melayu ...
budak form 1 ..
zzzzzzzzz ,, tunggu punye lah lama ...
aku dah ngantok+penat ...
hahahaha ,, nak tahu aku buat ape ?
aku cabut ...
penduli lah ..
ramai budak dah cabut ...
aku pon cabut lah ...
start motor terus blaaaa ....
kihkihkihkih ... terbaikkkkk ...
dah habis cerita aku ....
bagos kan cerita aku ...
dan bagos kan perangai aku ...
tak macam perempuan ... hahahaha ...

dahh bubye ... assalammualaikum ... :-D




No comments: