meeting uniform ... ---->kawad+bored ...



urmmm ,, hari ini aku nak cerita yang aku tak pergi kerja hari ini ...
urmmmm ,, nak tahu sebab ape ?
ggggrrrrrrr~! sebab ada meeting uniform kat sekolah ..
adooiiiii ,, lepak betul lah ..
terpaksa aku pergi sebab kedatangan wajib ...
urmmmm ,, mule-mule aku ingat taknak datang then mse hari jumaat tuhh ....
heeeeee~ shit ...
aku boleyh teserempak dengan kak inani ...
kak inani pon ape lagi ...
sebab dia pesan besok datang taw ...
aku pon dah pelik , hah ! datang mne ?
kak inani cakap datang sekolah ..
kan ada meeting uniform ..
aku cakap oh ! yeah ..
lupa pulak ...
hahahaaha ..
kalau tak terserempak dengan kak inani dah lame aku pergi kerja ...
haiiisssshhhh~!
dah kak inani cakap macam tuhh ...
hari ini aku datang lah ...
#terpaksa sebab aku orang kawad so dia orang ingat lah budak-budak kawad ..
zzzzzzzzzzzzz ,, tapela ..
lagi pon aku dah lame kawad dan dah ramai kenal kawan-kawan kawad ...
best taw ..
bagi korang kawad nie mesti leceh kan ?
tapi bagi kita orang tak ..
kita happy je  even kene kawad kat bwah panas then kene denda lah dan sebagainya ...
tuhhhh sebenarnya nak bagi kita ilmu dan pengalaman ...
biasa lah tuhh .. berdikari ...
you know what ?
sukan nie penting dan kerja kokurikulum pon penting ...
sebab bila kita dah habis sekolah ..
kita boleyh rujuk kat situ ...
susah taw mase akan datang nak cari kerja dan nak sambung belajar ...
so banyakkan lah buat kerja amal kokurikulum ...
korang mesti ada buku kokurikulum kan ...
kalau ada , lepas kita buat kerja amal tuhh ..
 buku tuhh kita bagi cikgu ..
biar cikgu tanda sain ...
nak tahu kenapa cikgu mesti sain ...
hah ! disebabkan sain tuhh lah untuk mase depan kita akan sambung belajar kemana bila dah habis sekolah ...
urmmmm ,,, cikgu yang cakap dekat pelajar-pelajar semua tadi ...
aku pon dengar jela dengan sanggap-sanggap sekali tuhh ...
tapi ada faedahnya ...
heheheeh ... >_<
urmmmm ,, lepas meeting ...
kita orang kawad ...
woooaaahhhhh ! tetibe aku rase excited sangat nak kawad ...
sebab ape ?
gggrrrrrrrrrr~! sebab aku lupa step-step kawad ..
aku rase jantung aku macam nak terkeluar ...
bergerak laju ...
adoiiiii ,, takutnya ...
hahahahaha ,,, aku cuba tenang kan diri ...
hhhhhuuuuuuhhhhhhhhh !!
lepas aku tenang kan diri tetibe kawan kawad sebelah aku tegur ...
weyy ,, kau ingat lagi tak step kawad ...
aku banyak dah lupa lah ...
aku cakap ha'ah , banyak dah lupa ...
takut nie ...
urmmm ,,, dia cakap same lah ...
aku pon lupa ...
aku takut banyak salah je ...
malu nanti ...
hahahaaha ... aku diam ...
-_______-
urmmmm ,,, kawad , kawad , kawad ...
ade perlantikan ..
sanje lah , komander lah , dan last kompere ...
malas nak cakap banyak ...
lepas kawad terus balek ...
sekejap je kawad ...
heyyy ! kaki aku dah gian nak hetak kaki je ...
tapi sekejap je latihan kawadnya ...
buat yang stating je ...
yang fasa punya tak buat sebab budak form 1 baru masuk ..
kene ajar lah .. huahuahua ...
dah lah ,, that all ...
okeyyy .. bubye ...


assalammualaikum ... :-D



No comments: