first day go to school ..



urmmm ,, aku nak story about first day aku pergi sekolah ....
zzzzzzzzz ,,, bosan teramat-amat sangat ...
nak tahu sebab ape aku bosan ?
sebab dengar ceramah je ..
adooiiii ,, taknak panas pulak telinga aku asyik dengar ceramah je ...
boleyh sanggap aku lama-lama ...
heyyyy ! bukan sanggap lagi ... tido sekali kat situ ...
tapi tak baring lah ... hahahah
dengar ceramah dekat surau ...
aku diam je sambil tulis nota ape yang cikgu cakap ...
urmmmmm ,, sakit pinggung aku duduk je ...
dah lah duduk kat lantai ..
sakit kaki , sakit pinggung dan sakit badan ...
kaki kejang , pinggung ,, urmmm .. biasa lah kan .. duduk lame-lame je ..
kalau badan tak boleyh meregang ... 
adoiiii ,, capek dehhh ...
hah ! cakap punye cakap ..
aku terlupa nak bagi tahu tajuk ceramah selama tiga hari ini ...
tajuk ceramahnya ''minggu sillatulrahim''
form 1 dam form 4 ...
itu tajuknya ...
adoiii ,,tak logik kan form 4 nak ade ceramah sillatulrahim ..
nak ceramah ape lagi ..
dah kenal lah semua ...
tak payah nak buat ceramah segala bagai ... -,-
urmmmm ,,, ceramah punye lah lame ..
rehat lambat ...
perut aku dah berbunyi je ...
kebulur giller ...
ggggggggggrrrrrr ! semenjak aku form 4 ..
urmmm ,, aku rase macam tak best lah ...
urmmm ,,, tak tahu lah kenapa ?
urmmmm ,, macam banyak dah berubah ...
kalau dulu mase aku form 3 .. best ... cool je even ade problem ..
tetap cool jugak tapi sekarang tak ..
aku rase macam stress sangat sejak form 4 nie ...
urmmm ,, dah lah .. tuhh je cerita aku time first day aku pergi sekolah ...
okeyyy ! bubye ...


assalammualaikum ...

No comments: