hang out with my auntie , adek , dan akak saudara ... hahaha



okeyy ,, blogger ..
aku nak cerita yang aku pergi jalan-jalan dengan makcik aku , akak saudara aku and adek aku ...
huhuhu ,, bestnya ...
akak saudara aku baru dapat gaji ...
so dia yang belanja ...
kita orang jalan-jalan dekat carefour je ...
urmmm ,, aku ikot sekali sebab aku ade hal jugak ...
aku nak beli baju .... hihihi ...
baju tuhh untuk someone ... 
#birthday .... :-))
urmmmm ,,,, dah siap tukar ...
akak saudara aku beli paparoti ...
beli dua je ..
alarh ,, aku dah lah suke makan paparoti ..
haiiissssshhh ,, tapela ...
akak saudara aku cakap dia nak belanja makan ...
hahaha ,, horehhhhh ...
huhuhuuh ...
zzzzzzzzzzzzz ,,,, tengah jalan-jalan lah lagi kat carefour ...
aku teringat tudung yang aku nak tuhh ..
dia kata nak belanja aku beli tudung ...
aku tuntut lagi .. kihihkih ...
aku cakap dengan akak saudara aku ..
''acu , akak nak tudung macam cakti tuhh'' ...
kan ada kat sini ...
then akak saudara aku cakap ,, mane ?
kalau tunjuk kan tempatnya daripada tadi ,, acu dah belikan lah ...
aku dah ketawa je ... hihihihi ...
aku tunjuk lah tempatnya ..
aku pilih tudungnya ...
then akak saudara aku yang bayar ..
harganya tudungnya RM20 ..
mahalnya ... mule-mule aku cakap mahalnya acu ..
tape ke acu ?
acu aku cakap tape ..
beli jela ...
aku pon tanye lagi untuk kepastian ...
betul nie acu ?
acu aku cakap yea betul ...
hehehe ,,, yeah ! 
aku beli ...
tudung yang aku nak selama nie ...
hehehehe ... >_<


dah dapat beli tudung terus keluar dari carefour ..
pergi makan pulak ...
kita orang makan kat restoran nusrah ...
hahahahha ,, kenyang giller ...
aku order makanan -->nasi goreng kampung telur dadar ..
air pulak --->nescafe ais ...
pehhhhhh ! memang sedap ...
aku suke minom air nescafe ais ...
huhuhuhu ...
makan, makan , makan ..
dah nak mangrib ..
cepat-cepat makan ...
terus balik ...
makcik aku hantar aku dengan adek aku balik rumah ...
sebelum dia orang balek ... aku cakap dekat akak saudara aku ...
''terima kasih acu sebab belanja akak tudung''
acu aku jawab same-same ...
aku cakap ikhlas kan ?
acu aku cakap ikhlas ...
hahahahahahaha ... :-DD
happy yaw !

okeyy ,, nie adek aku ...
makan kat restoran nusrah ...

akak saudara aku ...
baik taw dia ...
sayang akak saudara aku nie sangat-sangat ... ;-)

this is my auntie ... :-)

it's me ...
jangan komen ape-ape pasal aku ..
#aku tahu aku tak cantk , tak cute ...

okeyy lah bubye ...



assalammualaikum ...

No comments: