work ...



hi blogger ! okeyy ..
dah lame aku tak buat post baru kan ..
sorry okey .. aku bz sekarang ...
urmmm ,, semenjak aku tak update post baru ...
macam-macam cerita aku dapat ...
tapi aku tak sempat nak update kat blogger ..
mase nie je sempat .. huhu
urmmmm ,, after this ,, every saturday ...
i go to work at bp ..
nak tahu sebab ape aku buat macam tuhh ..
huhh ! sebab aku bosan ...
mungkin korang rase ,, korang penat kan buat semua ...
monday until friday .. you all have go to school ..
very tired ... right ?
but i do the same to ,, i go to school and while working ...
not tired .. i happy you know ..
because what ?
okeyyy ,, sebab kalau kita pergi sekolah je isnin hingga jumaat .. kita macam rasa stress or tension je kan ...
homework banyak , then kwan2 banyak sakitkan hati ...
betul tak ?
okeyy ,, nak hilangkan rase stress or tension ...
aku pergi sambil kedai tuhh ...
kalau ada homework tuhh ..
sambil-sambil buat kat kedai kalau ada masa terluang ...
#kena pandai bahagikan masa ...
huhuhu ,, happy aku taw ..
sekolah sambil kerja ...
kalau aku stress or tension then pergi kerja kat kedai ..
dia orang semua happy kan aku ...
best kan ... dia orang happy kan aku  so aku tak tension lagi lah ...
cool je .. huahuahua ...
baik-baik belaka dia orang ... aku takkan lupa jasa baik dia ...
akan aku kenang sampai bila-bila .. kihkihkih ...
urmmmm ,, okeyy lah ...
stop writting ...
tamat dah cerita aku ...
simple je kan ... 
tak payah panjang-panjang ...
hihihihihi ^^,
bubye ...



assalammualaikum ....



No comments: