shopping with chacha and piqah ... happy sesangat .. hahaha





yu huuu ,,, today i want story about i go shopping with chacha and piqah at carefour ...
hahahaha ..
speaking sudah .. ngek ! aptb ...
yeah ! wahhh .. gembiranya aku semalam ...
kenapa aku gembira ?
sebab semalam aku shopping dengan chacha dan piqah dekat carefour ...
hahaha ,, maklum lah kedai dekat dengan carefour so nak jalan kaki pon boleyh ...
urmmm ,, dalam pukul 12 lebih kita orang gerak pergi carefour ...
jalan , jalan , jalan ..
dah sampai carefour .. hahaha
dah sampai carefour ..
ape lagi masuk lah carefour !
huhuhuhu ..
lepas dah masuk carefour ..
korang nak tahu kita orang buat ape ?
hahahah ... firstly kita beli paparoti ...
hahahaha ..
sedapkan paparoti walaupon murah ...
lepas beli paparoti ...
kita orang pergi kedai baju ...
zzzzzz ,,, aku pon tak tahu ape name kedai baju tuhh ..
kalau aku tahu ,, dah lame aku cakap ...
hihihihi ^^
masuk kedai baju tuhh ...
chacha dah ingat kan aku yang aku nak beli jacket ...
okeyyy ,, chacha dah ingat kan aku ..
aku terus tanye amoi ...
amoi tunjuk .. aku pilih ..
urmmm ,, tapi tak ada yang berkenan lah ...
cari punye cari ...
tbe-tibe chacha panggil ..
''akak , jacket nie cantik ...
aku pon tengok ..
aku cakap ha'ah cantik ..
hehehe ,, pandai dia orang pilih ...
huhuhu 
warne kelabu ...
lepas dia orang pilih ... aku beli lah bajunya ...
sementara piqah tengah cari baju angry bird ..
hahahaha ...
dia suruh beli baju angry bird same pulak ...
heyyy ! piqah2 ..
minat sangat dengan angry bird ..
hahahah ...
dah dapat baju angry bird tapi kita belom beli lagi ...
kita orang jalan-jalan dulu kat tempat lain ..
cari mana lagi cantik ...
jalan-jalan sambil cari barang aku ..
aku beli pashmina , jacket , baju , beg netbook ,seledang dan macam-macam lagi lah ..
hehehehe ,,, aku ingat nak beli rantai ...
tapi rantai tuhh lain kali jela .. hahaha
aku happy sesangat sebab ape yang aku nak aku dapat .. syok !
piqah dengan aku cadang nak belikan something untuk chacha ..
aku dengan piqah belanje tapi tak tahu nak belikan ape ..
okeyy ! mule-mule macam nak beli kan cepit rambut ..
tapi tengok chacha macam tak nak ...
kita orang cari kat tempat lain ...
jalan punye lah lama ...
dah nak balik tuhh ,, fikir-fikir balek ..
beli baju angry bird jela untuk chacha ...
chacha nak ..
dia pilih sendiri ...
aku dengan piqah beli baju same lagi tapi berlainan warne ..
piqah warne putih, aku warne kelabu ..
hahahah ,, minggu nie aku shopping .
menu warne kelabu ...
hihihihi ^^
lepas beli baju .. terus balek kedai ...
pehhh ! penat siot ...
kaki aku sakit jalan-jalan dengan chacha dengan piqah tapi aku happy ..
sakit pun tapela , asalkan berbaloi ...
hahahaha ...
balek tangan penuh je ...
hahahah ,, baru balek shopping ...
sampai kedai , semua tanye beli ape ..
hahahaha .. kita orang cakap macam-macam ..
best ...
chacha pon happy je sebab dapat baju angry bird ..
hehehe ,, bagos lah chacha happy ..
akak pon tumpang happy jugak chacha  .. :DDD
dan piqah pon happy jugak ...
kita orang same-same happy ...
hari last aku jumpe piqah ..
after this piqah dah tak ada ..
sebab dah naik sekolah ..
dah ! habis cerita aku ...
best kan ...
bubye ...



assalammualaikum ...



No comments: