happy ...




okeyyy ! hari ini aku nak story yang aku happy sangat-sangat ...
teramat-amat sangat .. hihihi ^^
nak tahu kenapa aku happy ...
hahahaha .. aku dah dapat gaji mase hari sabtu ...
then hari isnin tuhh aku datang kerja lagi buat kali terakhir kot ..
tak confirm lagi same ade aku nak berhenti or tak sebab kalau hari sabtu aku nak kerja .. hihi
aku dapat gaji , best giller ...
tapi ,,, urmmmm ,,,
malangnya piqah dapat gaji sikit je ...
aku dapat gaji banyak ...
aku dapat gaji dalam 223 ..
kalau piqah dapat gaji dalam 183 ...
sikit kan ?
urmmm ,, tapela ....
janji dapat ...
lepas kita orang dapat gaji ..
aku ,piqah dan chacha pergi jalan tengok baju ...
brdekatan dengan kedai je ... tak jauh pon ..
macam-macam kita orang cari ..
shopping konon ..
hahaha ..
aku , chacha dan piqah pergi kedai jenama dees ..
cantik-cantik bajunya tapi mahal lah ..
kita tengok-tengok je dulu bajunya ...
lepas tengok baju kat dees ..
tengok baju kat jenama latina pulak ...
wahhhh ! kalau kat latina murah-murah ..
then cantik-cantik pulak ..
hihihi ..
hah ! aku , piqah dan chacha cadang nak beli baju same macam baju couple lah ..
hehehe ... tapi slack nya .. ada baju yang tak sesuai dengan chacha ..
jadi chacha tak dapat baju lah ...
aku dengan piqah je beli baju same ...
kita orang beli bajunya ..
same bajunya .. hihihi ..
corak love ...
dah macam baju couple dah ...
hahaha
aku belanja piqah sebab piqah nak sangat baju tuhh ..
aku belanje lah ...
tapela lah kan .. piqah dapat gaji sikit je ..
piqah pon nak sangat beli baju same ...
aku dan piqah ...
aku beli jela ...
lepas dah beli tuhh ..
balik kedai ...
macam biasa lah kan ...
buat kerja semua segala bagai ...
chacha tunjuk kat mak dia pasal baju tuhh ...
makcik tuhh cakap ehhh ! cantik lah .. sweet ...
ade gambar love ...
hahahaha ,, cantik ...
aku senyum je .. :))
then dah petang tuhh balek ...
aku happy sangat mase hari sabtu tuhh ...
beli baju dengan chacha ...
chacha teman kan aku sekejap beli baju sama tuhh ...
hari isnin , baju same tuhh aku nak bagi kat piqah ...
okeyy dah !
sampai sini je story aku mase hari sabtu ...
bestkan .. jalan-jalan ... hahaha ...
dah bubye ... :DD




assalammualaikum ...


No comments: