your name same with my classmate i ... -,-



okeyy ... hari ini aku nak cerita pasal budak classmate aku dan awak ...
urmmm ,,, nak tahu cerita ape ?
zzzzzz ,, sabar ...
aku nak cerita lah nie ...
hrmmmm ,, okeyy ,, nak cerita yang ada classmate aku nie ,,,
nama budak tuhh sama dengan awak taw ...
nama panjang awak dengan budak tuhhh pon sama ...
tak ada bezanya dan nama panggilan dia orang pon sama ...
urmmm ,, cuma bezanya nama ayah dia orang je lain ..
shit ! kenapa lah aku boleh sekelas dengan budak yang nama dan panggilan sama dengan awak ?
adooiiiii ,,, kalau macam nie aku tak boleh lupakan awak ...
nama awak selalu bermain difikiran saya ...
disebabkan nama classmate aku tuhh selalu disebut ..
aku asyik teringat kat awak je ..
lama-lama saya tak boleh lupakan awak ...
awak tau tak ?
yea , awak memang tak tahu semua tuhh ...
kan ? kan ? kan ?
#yea , betul ... -,-
awak , nie ke cubaan saya ?
saya dah nak lupakan awak tapi memandangkan ada classmate aku nie sama nama dengan awak ,
so , susah saya nak lupakan awak ...
nie ke namanya cubaan ?
saya boleh jadi giller lama-lama macam nie ..
crazy ? you know right ?
saya nak lupakan awak lah tapi allah bagi cubaan ..
allah bagi cubaan nama orang yang sama dengan awak tetapi orang yang berbeza ..
urmmm ,, even orang yang berbeza . saya tetap teringat awak je ...
because your name same with classmate i  ...
i cannot forget you until now ..
why ?
cinta , sayang , rindu saya terhadap awak tak pernah pudar ...
i don't know why ?
zzzzzzzzzzzzzz ... -,-

---->i hope you happy ... i happy if you happy too ..
i don't want look you sad ..
if you sad , i sad too ... :')
okeyy ... i want look you happy always ... :-)

---->if you are alone ,
          i be your shadow .
       if you want cry ,
           i be your shoulder .
            if you're not happy ,
        i be your smile .
      if you need me ,
       i always be there ... :')


bubye ... assalammualaikum ...






No comments: