bengang seyh .. gggrrrrrrr~!


okeyy ,, hari ini aku nak cerita pasal kat sekolah ..
zzzzzzzzzzz ,, bengang giller lah ..
ape seyh .. tak ada nama lain ke nak babit kan ?
nama aku jugak .. bengang giller ...
cikgu , cikgu , cikgu ..
sebut nama orang lain lah !
jangan sebut nama saya ...
#segan .. >,<

nak tahu tak ape ceritanya aku cakap macam tuhh ?
gggggrrrrr~! actually tadi kat sekolah ...
sepatutnya time BI ..
Sir Azhar yang masuk ...
tapi Sir Azhar tak ade ...
mungkin ade hal kot ...
ada cikgu yang relief ...
nak tahu cikgu sape yang relief ...
urmmmm ,, cikgu Sa'an ...
pewwhhhhh ! giller gempak ...
cikgu tuhh dah lah lain macam ...
nampak aku tersengih-sengih ...
ape seyh ... -,-
nampak sangat gatalnya ..
tengok aku curi-curi ...
#macam tengok jeling-jeling lah ...
ingat aku tak nampak lah ..
ramai kawan aku yang perasan cikgu tuhh tengok aku je ...
urmmm ,, mase hari isnin aku tak datang ..
sebab demam , besoknya hari selasa ..
aku datang ..cikgu tuhh masuk ajar Bm ..
dia tanye aku yang aku kenapa tak datang semalam ..
aku cakap demam ... #dalam hati aku ,, aikk .. sejak bila pulak cikgu nie ambek berat pasal aku ?
#orang lain tak pun ... -,-''
cikgu Sa'an tuhh ajar Bahasa Melayu kat kelas aku ..


urmmm ,, berbalek pada cerita aku ...
cikgu Sa'an tuhh masuk kelas aku ...
macam biasa lah kan ..
beri salam ... bace doa dan sebagainya ..
cikgu tuhh relief so tak belajar lah ..
dengar dia bercerita je .
cikgu suruh simpan buku ...
kat atas meja taknak ade ape-ape buku ...
semua simpan ...
okeyy ,, pelajar semua simpan buku ...
#dengar ...

urmmmm ,, okeyyy ..
mule-mule cikgu tuhh cerita ape ntah ...
lupa ... bla , bla , blaaa ...
then tetibe cikgu tuhh kan  ..
bercerita macam nie ..
okeyy ,, example lah ..
kononnya aku ngah tengok buku tetibe teringat someone ... #kenapa nama aku yang kena ? -,-''
lepas tuhh ada orang meyampuk ...
budak laki sebelah aku ..
nama budak tuhh same dengan dia ...
dia menyampuk ,, cakap ...
azlee , cikgu ! azlee ..
aku cakap ape ?!
bukan lah cikgu ...
bukan ...
pewhhh ! giller !
aku dah malu je ...
yang budak laki tuhh cakap yea cikgu !
ggggggrrrrr~! yang azlee dah sengih-sengih je ...
siauuuuu punye budak ! aku dah jeling budak sebelah aku tuhh ...
aku jeling ,, budak tuh boleh cakap yang aku suke ..
bangsat je ... aku sumbat mulut kau dengan cili baru taw ..
#senyap terus ! kecoh !
#Lu mulut serupa bangsat ma ... banyak bunyi !

okeyy ,, lepas tuhh cikgu sambung lagi ..
aku diam je .. #dengarkan ...
tetibe cikgu tuhh babit kan nama orang lain pulak ..
nama orang lain dengan aku ..
apesal nie ?
aku je yang kena ?
orang lain lah pulak !
cikgu cakap nama azizi pulak .. azizi jealous yang aku teringat kat azlee ..
lagi , lagi aku !
lagi , lagi aku !
aku cakap cikgu kenapa nama saya je yang kena ?
nama orang lain lah pulak !
cikgu tuhh cakap ,, habis nama awak je saya ingat ..
nama awak senang ...
nama pelajar lain saya tak ingat ..
cara cikgu tuhh cakap sambil tersengih-sengih sekali ...
aku cakap dalam hati ,, tuhh bukan alasannya lah cikgu ...
cikgu buat macam tuhh sebab nak kena kan saya ! #nie yang nak marah nie ...
lepas tuhh cikgu cakap ,,, laaaa ,, rupanya kat kelas nie ramai yang minat aku ea  ...
aku cakap mana ade .. tak lah !
urmmm ,,, aku pulak dah tengok kawan aku je kat depan .. 
balqis ... kawan aku tuhh dah lah minat azlee ..
aku cume takot balqis jealous je ..
#harap tak lah ...

cikgu cerita macam tuhhh ..
semua gelak je ..
gelak besar-besaran erk ?!
habis aku ?!
menanggung malu je ..
tak nak bengang pulak !
semua budak kat kelas aku cakap yang aku nie awek azlee , awek azlee , awek azlee ..
kalau aku ade cakap ape-ape kat budak lelaki ke ,, mesti dipanggilnya nama azlee ...
aku dah panas je ! urmmm ,,,
#bila mase aku awek azlee ha ?!
aku bukan awek azlee lah siyal !
cerita-cerita lepas tuhh balek ...
aku terus balek ...
mase balek tuhh ...
hafiz sempat cakap kat aku ...
azlee ... aku dah jeling ...
zzzzzzzz ,,, diam lah !



dah lah bubye ...
assalammualaikum ... 
#ggggrrrrrrrr~! geram !







No comments: