pening !


urmmm ,, nak cerita yang semalam kat sekolah aku ada merentas desa MSSD ...
semua sekolah pergi berkumpul kat sekolah aku ...
pergi merentas desa ..
okeyy ,, sebelom tuhh aku nak tanye ,, ape macam merentas desa kat sekolah aku ?
penat tak ? jauh tak perjalanan ?
hahahaha ...
#of course lah penat ... kan3 ...
kihkihkih .. >,<
boleh sakit kaki taw ..
macam nak tanggal kaki tuhh ..
hahaha ,, cite nak lebih pulak ..
BBJ ...


urmmm ,, okeyy ..
aku buat title pening tuhh sebab ...
aku cari seorang budak perempuan ...
daripada sekolah lain ...
kawan kepada BETINA tuhhh ..
tapi aku tak jumpe ...
pening siot ...
ape nama labels sekolah kau hah kat baju tuhh ?
ramai salah seorang budak aku tanye ...
dia orang dari sekolah mana ?
dari sekolah mana ?
tapi dapatnya lain ..
ape seyh ...
penat aku cari ...
walaupon mase tuhh ramai cikgu yang tak ade sebab jage budak merentas desa ..
tapi ada yang relief ...
haiiiisssssshhhh ! siyal je ,,
baru nak cari itu budak ...
tak dapat pulak ...
shittttttt ! akhirnya tak dapat ...
dah lah mase tuhh balqis dengan nana tak kawan aku ...
aku cari dengan budak baru tuhhh ...
ggggggrrrrrr~! budak baru tuhh bukan nak sangat berjalan ...
rehat pon dok kelas je .. sabar jela ....
urmmm ,, kalau semalam tuhh aku adalah jugak ajak dia nak cari kawan BETINA tuhh ..
cari , cari , cari ...
tak jumpe jugak ...
banyak jugak aku dah tanye ...
tapi tak sampai satu sekolah semua lahh ...
separuh je kot ....
urmmmm ,, aku dah fade up ..
malas nak cari ..
dah lah panas ...
biar jela ...
lain kali jela ...
mungkin hari lain kot ...

dah lahh ,, bubye ...
assalammualaikum ... :-))







No comments: