Have a new adopted sister ..


hai blogger !
okeyy ,, hari ini aku nak story yang aku dapat adik angkat baru ...
errr ,, nak tahu tak name dia ..
zzzz ,, secret .. hahah .. >,<
hurmmm ,, aku cume bagi tahu umur dia ..
dia duduk mane ...
eerrrr ,, dia duduk selangor ..
kat petaling jaya dalam area kelana jaya ...
hahaha .. jauh kan ,,
sedihnya .. :-((
okeyyy ,,,
umur adik angkat kesayangg aku nie sebaya dengan bitch tuhh ...
tetapi dia lain sikit ...
dia faham aku ..
even just tua setahun je ...
dia hormat aku dan aku pon hormat dia ...
tak macam bitch tuhh ..
aku hormat dia tapi dia tak hormat aku ...
sabar jelaaa~~
 aku mintak maaf segala bagai pon masih tak maaf kan aku ...
sedangkan allah tuhh maha pengampun ...
kenapa bitch tuhh tak boleh buat ?
masih nak aibkan aku lagi ...
errr ,, dah lah ...
tak habis-habis nak buat dose je ..
dengan sekolah aku sekali kau nak aibkan erk ...
bagos , menambahkan dose ... very good gegirl .. xDD
hurmmm ,,, tape  tape ..
benda dah berlalu ..
jangan ungkit lagi ... -,-
sambung cerita aku ...
adik angkat aku yang baru nie lain sikit ..
nak tahu ape yang lainnya ..
hahaha ,,, dia manje , dia degil , dia mengade-ngade ..
suke mengambil perhatian ..
saje nak test aku je ...
hahahah ,, biasa lah tuhh ..
adik kan namanya ..
lagi pon aku anak sulung ..
banyak pengalaman pasal akak2 nie .. huahuahua ..
#banyak lah sangat ,, sikit2 je .. hekhekhek ..
nasib lah aku pandai ambek hati dia jugak ..
adik angkat aku sorang nie asyik nak test aku je ..
ape entah yang nak dicurigakan sangat kat aku nie ...
hurmmm ,, aku tahu lah kitew duduk jauh sayanggg ..
tapi jangan lah asyik nak test akak memanjang je ..
ape laaaa .. awokk nie .. haha .. ^,^
#gedih pulak .. zzzzz

hurmmm ,, aku anggap dia macam bukan adik angkat aku ..
aku anggap dia macam adik kandung aku ...
kan bagos macam tuhh ...
adik angkat aku cakap yang aku punye perangai , muke , senyum , menjaga , memahami , baik ,,
sama dengan jiran rumah dia .. 
eerrrrrr ~ dalam hati entah pape jela ..
dalam hati aku berkata ,,, habis adik anggap akak nie macam jiran rumah dia jela ...
hurmmm ,, aku diam je ..
tak cakap dengan dia pon .. tapelah ...
suke hati adik lah nak anggap akak nie ape ..
tidak mengapa .. zzzzz -,-

ermm ,, adikk aku yang nie okeyy sangat2 ..
even dia duduk jauh ..
dia faham aku ...
tapi kadang-kadang dia naughty ...
sampai aku pon marah dia ..
geram aku ..
dah lah jauh ..
macam mana aku nak caring dia ...
kalau dekat tape jugak ..
boleh lah jugak aku jage dia ..
nie tak ,, jauh ...
errr ,, hampehh ..
lain lah dgn adek angkat aku yang lagi satu tuhhh ..
duduk sri wangi kat pt yaani ..
boleh jugak aku caring dia sikit2 ..
even jauh sikit je dengan dia .. >,<
nak tengok2 dia pon just naik motor je ..
then datang rumah dia ...
dapat lah jugak nak jage nie ..
kalau yang kat peling jaya tuh ..
fuhhh ! memang jauh ...
aku tak dapat nak menjage dia ..
just cakap jage diri baik-baik ..
akak dengan adek jauh ..
sorry sebab akak tak dapat nak jage adik ...
#jauh dimata tetapi tetap dihati akak .. <3 <3

okeyy lahh ,, aku nak story tuhh je ..
bubye ... assalammualaikum .. ^,<

No comments: