tak kerja lagi .. errrr --'



okeyy ,, hari ini aku nak cerita yang aku tak pergi kerja lagi ..
selalu setiap hari sabtu aku kerja ..
tapi beberapa hari ini aku tak pergi kerja sebab terlalu busy...
busy kawad , busy merentas desa ...
busyy dengan aktiviti kokurikulum ... -,-
penat !! sampai aku tak sempat nak jumpe my boyfriend ..
hurmm ,, miss him so much .. >,<
baby , baby ..
sorry ea ..
kite tak dapat jumpe beberapa hari ini ..
sayang busy lah ..
sorry ea baby ...
#tolong faham situasi sayangg .. ^,^

errgghhhh ,, pernah baby marah sayang ...
sayangg cakap yang sayang ada kawad ..
tak dapat nak jumpe ...
sorryy ...
then baby cakap ,, pergilah kawad sane !
kawad lebih penting kan dari baby ...
tape .. pergi lah sane !
errr ,, baby aku marah ..
aku cakap baby marah ke ?
baby aku cakap ,, dia tak marah pon ...
aku cakap eleyh tipu je ..
baby marah kann ...
baby aku cakap tak marah lah ! suke !
dah ! pergi lah kawad sane ..
tak payah fikir pasal baby ..
kawad lagi penting ...
hummm ,, aku cakap alaa ,, baby nie ..
yelarh .. hari ini sayangg cuti ...
demi baby ,, sayangg cuti untuk baby ...
baby rindu sayang ea ?
sayang lagi lagi lagi rindu kat baby ... ^o^
then baby aku cakap tak payah !
pegi kawad sane .. nanti kena marah ..
alaaa ,, baby merajok ..
tak mou lah macam tuhh ..
sayangg dah cuti nie ..
jumpe jela ...
aku pujuk2 baby sayang aku ...
huhuhua ,, akhirnya dah tak merajok pon .. kihkihkih ,,,
suke2 .. <3 <3 <3 >,<
love u babe ... ^,^

jumpe baby aku ,, lepaskan rindu ...
berbual-bual dengan dia ..
then temankan baby aku  kejap ..
temankan baby aku ...
lepas tuhh balek ..
salam baby aku ..
say bubye kat baby aku ...


berbalek pada cerita aku ...
aku tak pergi kerja hari ini sebab ada aktiviti koko ..
so kena pergi lah ..
ingat kan aku taknak pergi ..
sekali cikgu PBSM dah bagi warning ...
cikgu cakap kalau awakk tak datangg hari sabtu nie ..
dengan secara automatiknya ,, awak akan terkeluar dengan uniform PBSM ..
pewhhh ! gillerr bafak ...
taknak aku macam tuhh ...
aku datang jelaaa~~
dah datang macam biasa lah kan ...
kena kawad ..
penat lahh ..
tak ada rehat ..
sarapan pon tak ...
cume beli kuih kat kedai je untuk alas perut ..
tuhh pon tak kenyang .. errrr ...
sabar jelaa~~
kawad , kawad , kawad ..
errrmm dah lah berterabor ...
kawad dengan budak2 form 1 ...
memang bunyi macam taik lembu jatuh je .. adoiiiyaiii ...
kaki tak naik 90 darjah ...
apewlaaa ...
dah macam gitu ..
ada seorang cikgu nie ..
dah cikgu baru .. 
banyak kecoh ma ...
bising je ...
cikgu yang lama kat situ pon tak bising lah ! zzzzzz 
kecoh !

hurmmm ,, dah lah .. stop story sampai sini ..
okeyy bubye ...
assalammualaikum ... 







No comments: