wish birthday baby Farah Aqilah dan Makcik aku..(Farahida Hanie)

-happy birthday !-
-acu(Farahida Hanie) 19tahun-
-aby(Farah Aqilah) 2tahun-

-ibu , aby dengan acu-

-cakti dengan pakcik-
-mase tu nak sambut kat parit sulung-
-makan makan tapi tak makan kek sebab dah tak muat nak makan ,, hahaha-
-kenyang-



yoo ! hai blogger !
hari nie aku nak story yang hari ini dengan semalam , aku sambut birthday ..
hehehe ,, best lah jugak .. dzzz ==''
17/03 birthday aby ..
18/03 birthday acu .. 
hurmm ,, semalam lepas aku balik kerja ...
siap siap semua ... lepas magrib kita gerak nak pergi parit sulung ..
sambut birthday kat sane .. hahaa ..
time nak gerak tu , boleh pulak hujan ...
haii ,, susah betul macam tu ... hujan lebat giler ..
tapi pergi jugak .. huahua .. xD
aku pergi dengan family aku  , makcik aku dua orang , nenek dan pakcik aku ... huhu
dah sampai parit sulung ..
ayah aku pergi farmasi kejap .. nak beli ubat ..
dalam satu mase tu , aku nak cari selipar .. hehehe ..
cari lah kejap tapi kedai dah nak tutup lah ..
aduiii ,, besok besok jela beli ... dzzz :(
urmm ,, lepas beli ubat kat farmasi ..
kita orang pergi restoran juara pt sulung ..
kat situ makanannya sedap ..
seafood dia not bad lah .. errrr ...
makcik aku dah orderkan makanan so tinggal tunggu makanan je .. hwehweh .. :D
tunggu tunggu tunggu ... dah sampai pun makanan .. 
bersiap sedia untuk makan .. hahaha
banyak giler makanan kat atas meja .. penuh sampai tak muat nak letak kek .. hehehe
dah sampai makanan .. ape lagi ,, makan lah ..
sedap~! huh ! kenyang gile gaban lah ..
aku rase macam nak temuntah balik .. zzzz
lepas makan tu , ingat nak makan kek pulak ..
tapi difikir fikirkan balik .. perut dah kenyang sangat ..
tak muat nak masuk kek .. mate pun dah ngantuk kekenyangan .. n_n
tak makan kek . masuk kan lah balik kek tu dalam kotak kek ..
then kira semua jumlah makanan ...
dah kira , terus balik lerrr .. hahaha
sampai rumah .. naik atas kantil ..
then time to sleep .. tidur ! dzzzZZZZZ~


keesokkan harinya: 18/03
ha , hari ini ,, baru makan kek ...
tapi sambut birthday pada siang hari .. hoho
sebab nenek aku nak pergi KL ...
alarh , sedihnya nenek aku nak pergi KL ..
zzz ,, nenek aku pergi KL sebab nak jage cucu dia .. rayyan dengan rania ...
huh ! tapelah ... 
sambut cepat cepat then pergi hantar nenenk aku pergi bus stand ...
beli ticket segala bagai ... then naik bas ..
nenek aku pergi sorang sorang ... hope perjalanan mak kat sane selamat .. :')
hurmmm ,, dah itu jela story aku ...
tak menarik mane pun ...
bosan kan cerita aku ... errr =,=''
ha , sebelom aku tu aku nak wish HAPPY BIRTHDAY TO YOU ACU DAN ABY ...
SEMOGA PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI .. AMIN ! XDD


dah lah , bubye ...
assalammualaikum ... :)

No comments: