Kursus Cinta Remaja



Hai Blogger ! okay, dah lama aku tak update post kan.
perasan tak ? *tak perasan kan. tapelah.*
beberapa harini aku busy. adalah problem sikit kat luar.
hohoho, *busy lah sangat* hakkkk tuiiiii lah. lalala
okayy, actually aku nak story pasal program dari ke hati.
program tu diadakan pada hari rabu semalam.
just kaum kaum hawa yang terpilih sahaja. hehehe
so aku dengan kawan kawan aku terpilih. tak semua lah. sesetengah orang je.
urmmm, sebelum tu aku dengan kawan kawan aku memang dah panggil.
dzzzz, tak silap aku. rabu lepas tau. bukan rabu semalam ea.
kita orang dah kena isi borang dan jawab soalan yang diberi kat dalam kertas tu.
errr, cikgu cakap kena jujur dengan diri sendiri. jangan tengok tengok kawan.
okay, finefine. aku buat sendiri dan jujur.
aku baca soalan tu kan. ohhh, woah ! awesome gila doh soalannya. hahaha
nak tahu tak soalannya ape ? LOL, secret. mana boleh tahu. :PP
semua yang ada pada soalan tu ada pada aku dan dia, hehehe. xDD
ehh ehh ! aku lupa. kaum kaum hawa yang terpilih ni sebenarnya yang couple.
cikgu cari pelajar pelajar yang couple dan diplilih.
ermmm, lepas dah jawab soalan tu.
kita orang hantarlah. then masuk kelas terus.
belajar lah macam biasa. dzzzzz
okayy, yang atas ni aku cerita pada hari rabu lepas ea.

yang ni aku nak cerita pasal rabu semalam pulak.
hohoho, semalam kan. sampai sekolah je terus pergi tapak perhimpunan kejap.
dalam pukul 7.30 pergi kantin. duduk duduk kejap.
daftar nama ikut tingkatan.
dah siap semua tu tetibe makan pulak.
pehhhh, sedap ahh, pagi pagi lagi dah makan nasi lemak.
tak nak ngantuk pulak bhaiiii. dzzzz
dah lepas makan tu. semua pelajar gerak ke bilik muzik.
bafak ahh ! penat gilaa naik tangga. semputtt aku !
naik, naik, naik. errr, dah sampai.
urmm, dah sampai tu masuklah bilik muzik.
cari tempat duduk.
aku duduk sebelah balqis dan balqis duduk sebelah nana. huhu
dah duduk. tunggu orang yang nak beri ceramah tu.
tunggu tunggu tunggu, okay dah sampai dah.
nama orang tu Encik Hamidun dari SMK Tinggi, Batu Pahat. cikgu kaunseling tu.
dan start lah berceramah. tengah berceramah tu tetibe datang lagi penceramah lagi sorang.
aku tak kenal pulak yang lagi sorang tu. hahaha, tapi yang lagi sorang tu dia lawak auuuwww.
pandai ubah ubah suara. macam alah alah pondan pulak. hahaha
kelakar lah. hehehe
urmmm, time ceramah tu tetibe aku rasa bosan lah pulak. taktahu lah kenapa.
errr, aku bosan. aku pergi keluar kejap. jalan jalan kat luar amek udara panas.
kat dalam bilik muzik tu sejuk. tangan aku pun sejuk gila gaban.
time tangan aku sejuk. aku pegang tangan kawan aku balqis dengan nana. dia orang panaskan tangan aku. haahaha. ape seyh, sweet kan tapi macam kelakar lah pulak. nanti orang cakap kita orang ni lesbian.
eeeeuuuuuwww, tak nak ahhh.
urmmm, sambung yang aku nak jalan kat luar tu.
ehehe, aku pergi dengar ceramah tu bawak phone sekali.
main main amek gambar sekali. best tau ! sweet pulak tu. haha
urmmm, aku jalan jalan dengan balqis beli makanan. sambil tu amek gambar sekali.
amek gambar curi curi. ehehe
dah puas amek gambar. kita orang masuk balik bilik muzik. hehe
tengah masuk bilik muzik tu time tengah baca doa. aku pun taktahu doa ape
main tadah tangan jela. dah siap baca doa tu. program tu dah habis.
dah habis program tu. semua pelajar pergi kantin. makan sekejap.
aku dengan nana lapar. beli mee hoon sup dan nana beli mee sup.
dah siap makan semua. kita pergi surau pulak. ada apa entah ?
dzzz, pergi jela. 
cikgu cakap nanti kita kena dibahagikan kumpulan.
aku dah takut je. kenapa pulak ni ?
dzzzzz, tengah dibahagikan kumpulan. kita orang berkenalan dengan cikgu tu.
cikgu tu daripada sekolah lain.
dia daripada sekolah dato onn and stay at yongpeng.
urmmm, ohhhh. cikgu tu baik tau.
dah macam cikgu kaunseling pulak.
errr, aku rasa aku anggap cikgu tu tak macam cikgu.
macam ibu aku. hahaha. dia baik teramat amat sangat.
semua masalah kita orang kongsi. *dia bukan mentor mentee aku ea*
just orang luar je tapi aku tak anggap orang luar.
urmm, malangnya kita orang jumpa sekejap je.
dah habis semua tu. semua pelajar salam cikgu dan cikgu tu cakap belajar rajin rajin.
ermm, sampai je tempat ibu aku. dia peluk aku erat erat. gilaa ahh. sesat nafas aku.
tapi tapi best tau. nangis aku. sedih gilaa lah.
dah habis tu. terus balik.
sepatutnya tak balik lagi tapi aku dengan kawan kawan aku malas nak masuk kelas.
hahaha, ponteng kelas. bagus sangat lah tu xDD
ponteng kelas then kita orang snap pic. hahaha
ni gambarnya. jeng jeng jeng

-time ni kat bilik muzik-
-aku dengan balqis-


-balqis dengan nana-
-comelkan-

-aku dengan balqis-
-tak boleh blaa siot muke-

-kat bilik muzik-

-bosan-

-berbual je. hahaha-

-haish ! tidur je nana ni. apelah.-
orang dengar ceramah. dia tidur je-





-okay, ni balqis dengan aku-
-time tu tengah jalan jalan. bosan gila lah-
-pozing sekejap. hehe-

-kebulur apa kawan aku sorang ni. hahaha xDD-

-comel, comel, comel-

-panas time tu kena cahaya matahari-
-matahari time tu kat atas kepala-

-woah ! suke suke !-
-ada gaya. memang comel lah-

-balqis dengan aku-
-mata aku sempet sebelah. auwwww, matahari !-

-comel sesangat-
-suke pic yang ni. <3-


okayyy, dah habis dah. itu je cerita aku.
kbye. assalammualaikum.











No comments: