today, i have a good day x)



Hai Blogger !
ehehe, aku nak story something ni. 
erm, sebenarnya cerita ni pasal hari jumaat tu.
LOOL, best gilaa ahh  xDD
nak tahu tak kenapa ?
yeah ! aku dapat duit.
daripada sape dan sebab ape ?
dzzzz, okay meyh sini dengar cerita aku.
kalau taknak, pergi jauh jauh sana.
urmmm, macam ni ceritanya.
mula mula aku pergi sekolah macam biasa lah kan.
sampai sekolah mestilah pergi tapak perhimpunan then baca yassin.
dah siap baca yassin. semua pelajar masuk kelas.
then belajar macam biasa. huhu
yeah man ! aku dah nak cerita pasal budak kelas aku yang terlebih awesome gila gaban. hewhew
macam ni ceritanya. dah masuk kelas tu.
time belajar tu tetibe budak lelaki minta air aku.
aku bagilah. yang minta air aku tu amin.
urmm, aku dah bagi air dan dia minum.
lepas dia minum air aku tu. dia boleh past past kat orang. means kawan kawan dia lah.
dzzzz, mula mula aku bagilah tapi lama lama aku tengok air aku tinggal sikit.
aku naik angin lah. dia orang bagi balik air aku cuma tinggal sikit je.
lepas jadi macam tu. aku tak amek tindakan. aku cuma marah je.
err, nak tahu ape tindakan aku. aku nangis. haha
kelakar kan setakat air habis je. nangis pulak. memalukan lah.
tapi aku rasa tak memalukan sebab ape ?
sebab aku dapat duit. ehehe
daripada siapa ? daripada oden lah. ehehe
dia baik tau then sporting pulak tu.
huhuhu, kan aku nangis sebab air aku dah habis. *yea, aku memang gembeng ! so what ?! ada aku kisah !*
urmmm, tengah nangis tu tetibe oden datang tempat aku.
time tu aku tengah tunduk sebab nangis.
oden datang tempat aku. dia tanya kenapa dengan aku.
then kawan aku menyampuk. kawan aku cakap air aku dihabiskan.
kawan aku dah cakap macam tu tetibe oden hulurkan duit kat tangan aku.
errrrr, aku cakap takpayah lah.
huh ! lepas tu oden boleh cakap macam ni ''tapelah, amek je. harini hari apa ? hari jumaat kan. hari yang mulia'' urmm, oden dah cakap macam tu.
aku diam je. taktahu nak cakap ape. harhar
oden bagi aku terima je and kawan aku boleh cakap ''amek jela weh, rezeki tu.
takkan nak tolak kot. urmmm, aku tak amek duit tu tapi nana yang amek. hihii
oden dah cakap macam tu. aku terus tak nangis lagi.
senyum balik. tu pun senyum macam nak taknak je. zzzz
hehehe, btw kenapa masa hari jumaat tu. budak lelaki kelas aku pemurah.
huh ! tape ahhh. murah rezeki kot. huhu
okayy lah, tu je story aku buat harini.
lastly, time rehat. aku pun apa lagi. belilah air mineral je. hihihi
dah tak nangis dah. x))



dah lah bye.
assalammualaikum. xD









No comments: