rahsia bulan kelahiran aku dengan dia -__-


hai blogger !
ha, hari ini aku nak story pasal bulan kelahiran aku dengan dia.
dengan sape ? teetttttt ! hahaha -___-
aku saje saje je nak buat entry ni. bosan doh. tak tahu nak cerita apa.
so buat buat jela macam ada cerita. kan kan. LOL


okayy okay ! mula mula aku letak bulan kelahiran aku dulu.
aku lahir pada bulan september.
hihi, okay saksikan. jeng jeng jeng. itu dia. haha ^,^
-bersopan dalam hubungan
-bertolak ansur terhadap pasangan
-suka mengkritik pasangan
-sangat prihatin terhadap pasangan
-sangat sensitif dan emosi
-pandai memahami pasangan
-kurang menunjukkan perasaannya terhadap pasangan
-sukar melupakan sekiranya hati terluka
-mudah simpati dengan perasaan dan masalah pasangan
-pandai menyimpan perasaan
-pandai menyimpan rahsia
-suka berterus terang jika perkara itu tidak disetujui


okayy ! fullstop ! sampai situ pasal aku. :D
now, rahsia bulan kelahiran dia pulak :)


okay ! dia lahir bulan januari. ehek !
jauhkan aku dengan dia. huh ! okay ! dah tahu dah. dzzz .___.
pasal dia pulak. ha, jeng jeng jeng. saksikan ! haha
-mudah jatuh cinta
-mudah melupakan perasaan cinta terhadap orang yang dicintai sekiranya dikianati
-pandai mengambil hati pasangan
selalu berdiam diri ketika bertemu dengan pasangan
-bersikap romantik tetapi tidak pandai memperlihatkanya.
-sikap cemburu yang tinggi terhadap pasangannya tapi tidak kisah sekiranya pasangannya cemburu terhadapnya.
-bakal jadi seorang bapa atau ibu yang penyayang
-ramai kenalan, sedikit pemalu dan bersungguh-sungguh bila melakukan sesuatu kerja


okay ! enough ! itu je pasal dia.
dah habis dah. okay ! ulasan ea.
pasal dia bulan januari tu, semua memang ada pada dia. berani jamin lah. sampai sekarang aku masih ingat lagi perangai dia macam mana even kita dah tak ada apa-apa dah sekarang.
aku takkan lupakan dia sampai bila-bila ! urmmm,
okay lah, itu je post hari ini.
bubye ! assalammualaikum :)

No comments: