kenduri kat rumah kawan office ibu



Hai Blogger !
dah lama aku tak update post kan.
terasa rindu pulak nak update post lagi. hehehe
aku banyak cerita gila gila nak share kat blog kesayangan aku. haha
macam macam lah aku nak share.
kalau sempat aku update post. aku buat.
kalau tak sempat, lain kali ok.
ok, harini aku nak tulis cerita pasal kenduri kat rumah kawan office lama ibu aku.
anak perempuan dia yang kahwin. huhh ! terus terang aku cakap, aku tak suka pergi kenduri atau dipanggil jemputan. sebab ape ? sebab panas. haha, lagi satu rimas.
aku tak tahan lah. panas then tambah rimas. aku tak suka.
sebenarnya cerita ni dah lama cuma aku tak sempat nak update kat blog.
harini baru cerita. itu pun sempat sempat kan.
kendurinya berlangsung pada tarikh 20.05.2012. hari ahad.
aku dengan family singgah kejap je.
jumpa kawan kawan office lama ibu aku, makan then balik.
macam tu je. yang paling aku suka.
aku terjumpa aunty su dan kawan kawan office ibu aku yang rapat lah. aku suka ! hehe
dah lama tak nampak diaorang.
sampai tempat kenduri. makan lah sikit.
erm, tempatnya sempit gila. 
rumahnya kat kawasan taman so buat kat padang tapi tetap sempit jugak.
jangan tanya kenapa. *aku pun taktahu*
dah siap makan. kitaorang jumpa tuan rumah dan salam tuan rumah.
then terus balik. dah nak balik tu. kitaorang sempat bergambar. aku pun bergambar sekali. hehe
ni gambarnya.


aku dah masukkan gambar aku.  okay tak ?
hmm, tak okay kan. *ye, aku*




sebelum balik, aku amek gambar dulu xDD

 dah siap amek gambar lepas tu balik. Err, ehh ! tak. bukan terus. kita orang singgah BPM kejap.
beli baju adik aku 'aby'
dengan pakai baju kurung pergi BPM. molek sangat lah tu. hewhew
sampai BPM, ramai jugak orang yang pakai baju kurung.
aku dah pelik je. aku ingat aku sorang je yang pakai baju kurung.
rupanya ada lagi. haha
mungkin orang yang pakai baju kurung tu baru balik dari jemputan jugak kot.
urmm, jalan jalan BPM. aku asyik asyik nampak customer yang selalu makan kat kedai aku.
malu gila ! dia orang nampak aku. diaorang tegur. haha
yang tak bolehnya ada sorang abg ni dah macam ape dah. mana aku pergi asyik nampak dia then dia respect aku. aku pun ape lagi, muka dah menahan malu je. dzzz, buat muka dan senyum.
urmm, time ibu aku tengah cari baju. aku jalan jalan dengan adik dan kitaorang amek lah gambar. haha
tak habis habis amek gambar kan.

see ? sakai lah aku. muka penat dah time tu. tunggu ibu aku lama sangat.
senyum macam nak, taknak je.

aku dengan adik aku 'ayu'
haha, takde kerja amek gambar kat bilik persalinan baju. 


gambar aku kat BPM, aku dah masukkan jugak.

simple je gambar aku.

kat pusat beli belah BPM.

aku tak cantik, aku tak hot macam korang korang semua so just be yourself. :DD
ok lah, tu je cerita aku buat hari ahad yang lepas pada tarikh 20.05.2012
bubye.
assalammualaikum. :D



No comments: