We will miss you Teacher Muslimah



Holla Blogger !
Yang ni aku nak cerita pasal teacher mathematick aku.
urmm, sedih. cikgu aku nak pindah.
dia kata dia nak pindah sekolah science Batu Pahat.
cikgu mathematick kitaorang ni baik then sporting pulak tu.
erm, cikgu Muslimah ni dia tak garang.
dia baik, cantik, alim. huhh ! senang cerita semua ciri ciri perempuan ada pada cikgu ni.
dahi cikgu ni luas dan muka dia bersinar.
bak orang kata 'muka yang bersinar, kita boleh nampak yang dia seorang yang rajin solat'. hehehe
kata cikgu muslimah, cikgu muslimah dah takde bila naik sekolah nanti.
alaa, sedihnya. cikgu dah tinggalkan kita. :'/
urmm, last kitaorang jumpa cikgu muslimah hari jumaat.
nasib baik hari jumaat ada mathematick. kalau takde. kitaorang tak dapat jumpa lah.
Hmm, sebelum cikgu pergi. kitaorang amek gambar dengan cikgu.
nasib baik dalam satu masa tu, aku bawak handphone. huhh ! untung lah. haha
semua pelajar kelas amek gambar dengan cikgu muslimah buat kenangan. 
huahua, happening.

Hari last sekolah. dapat jugak amek gambar dengan cikgu. hehe
pada hari jumaat. tarikh 25.05.2012.

happy ! xDD

cikgu muslimah dengan nana.
kenangan.

cikgu muslimah dengan balqis. x))

cikgu muslimah dengan siapa tu ?
haha, aku lah wehh.
*buat buat tak kenal pulak*

ok, ni lah cikgu muslimah.
cikgu mathematick kesayangan kitaorang.
sampai bila bila kita akan teringat kau cikgu.


cikgu muslimah cakap 4dedikasi tetap menjadi memori didalam hati saya.
hehehe, kitaorang terharu. <3
ada kawan aku ni wanie. dia nangis sebab cikgu nak pindah.
sedih gilaa muka wanie. urmm, tapela.
jika ada rezeki, kita boleh berjumpa di lain hari ok.
sedih je. dah ahh, ini je cerita aku.
harap cikgu mendapat pelajar yang lebih baik daripada kitaorang. AMIN !
bubye.
assalammualaikum. :)





No comments: