Perkahwinan Abg Nana


gambar pengantin abg Nana :)


Hai blogger ! harini aku nak cerita pengantin baru Abang Nana.
perkahwinan ni diadakan pada ahad lepas. sorry lah baru harini aku cerita. huhu
baru upload gambarnya masukkan dalam netbook aku. hewhew
Urmm, aku rasa perkahwinan abang nana ni tak meriah mana.
just simple simple je. memang ada adat melayu tapi macam tak best. dzzz, serious aku cakap.
aku bukan nak buruk buruk kan ea tapi perkara benar aku cakap.
tak meriah langsung dan dan. hmm, tak perlu tahu lah lagi satu. 
takut menjejaskan orang pulak kan. so abaikan. huh !
hmm, aku pergi rumah nana sekejap je.
faham faham jela kan. aku tak suka pergi tempat yang ramai orang. aku rasa rimas. 
hmmm, aku pergi kenduri nana ni dengan kawan kawan aku.
sorry kitaorang takde amek gambar.
sebab sekejap je singgah. jumpa tuan rumah, jumpa pengantin then terus blaa dari situ. hahah
bagus kan. hmmm, aku buat entry ni sikit je. tak panjang pun.
benda dah lama so tak berapa ingat kisah time kita pergi kenduri tu.
hmm, okay lah. sampai sini post aku.
Bubye. Assalammualaikum.

No comments: