Hari Terbuka




Hai Blogger !
Hmm, harini aku nak cerita hari terbuka di sekolah aku pada hari jumaat yang lepas.
haha, sorry aku baru cerita harini. huhu
hari terbuka, datang sekolah macam biasa la.
tapi bagi ibu bapa boleh datang lambat.
hari terbuka berlangsung daripada pukul 8 sampai 11 pagi.
so time menunggu ibu aku datang.
aku berborak dengan kawan kawan aku kat kelas.
tunggu ibu aku kat kelas je. hewhew
time tengah tunggu ibu aku, aku dengan kawan kawan aku amek gambar. haha, best !
macam macam gaya buat dah. Err, ape seyh.
tapi gambar aku tak banyak lah sebab aku segan nak amek gambar depan orang ramai.
kawan kawan aku je yang amek gambar. diaorang pinjam phone aku then snap pic. hoho :O
comel comel gambarnya. hehe, nak tengok ? kejap, aku upload ea. :D

Nurul Balqis :)
alolo, sweet kann.

Maizatul Izziana

Hewhew, my friend.
Ain, Balqis, Nana. xDD


Ain dengan Nana. 
comel kan diaorang. Alalala xDD

Balqis dengan Nana.

Arghh ! gilaaa cool. 
comel gila gila ! haha, Ain dengan Nana.

Stars ! Best Friend Forever.

Real True Friend. <3


okay lah, sampai sini cerita aku pasal hari terbuka.
habis cerita. takde cerita yang menarik pun.
Bubye, Assalammualaikum 


No comments: