Bosan



Hai Semua ahli ahli blogger ! Korang sihat ? okay, sihat. alhamdulilah :D
Hmm, aku taktahu nak story ape. huh, aku bosan gilaa gilaa tahap gaban.
Hmm, nothing to story today.
harini aku saja je nak buat post video aku.
haha, video ape ? video aku nyanyi. aku bosan so layankan jela.
dengar suara sendiri. kekeke :'DD
aku nak upload kat facebook tapi rasa rasanya aku malu lah. huahua
tak jadilah aku nak upload kat facebook. buat malu je. hewhew xDD
korang nak dengar ke ? hmm, boleh dengar tapi sorry kalau suara aku tak sedap macam suara korang semua.
aku saja je buat nak hilangkan bosan. huhu x)
sebelum tu terima kasih kat sarung phone aku jadi background nyanyian aku. kahkah xDD


kalau tak sedap suaranya, takpayah dengar.
boleh keluar daripada blogger ni. huhu *gurau*
If korang nak tengok lirik lagu klik sini



okay lah, takde pape nak cerita lagi. 
Bubye, Assalammualaikum :)


P/s : adik aku kena tahan kat hospital sebab demam + cirit birit + muntah muntah. kesian adik aku.
harap adik aku cepat sembuh. aku risau. :'(

P/s : Orang Arab mana lah tetibe hantar message kat facebook aku. huh, tak memasal kena speak english.
nak speak Arabic ? haha, aku tak reti xDD

No comments: