Sukan Tahunan



Hello Blogger ! ni kali ketiga aku buat post.
post ketiga kali ni aku nak cerita pasal sukan tahunan sekolah aku.
memang meriah gilaaa gilaaa lah.
sukan tahunan ni diadakan pada hari rabu semalam.
best ! aku suka aku suka >,< tapi ada penat sikit lah.
hmm, rabu semalam aku pergi sekolah dengan adik aku.
sekarang aku pergi sekolah naik motor balik dah. dah tak kena tolak motornya. hewhew
aku pergi sekolah dalam pukul 7.15. sampai sekolah cari parking motor.
dah dapat tempat parking motor. aku dengan adik aku pergi tapak perhimpunan.
dah sampai tapak perhimpunan. aku cari kelas aku dan adik aku cari kelas dia. dzzzz
cari cari cari. akhirnya jumpa.
hmm, dah jumpa kelas then dengar cikgu ceramah kejap.
dah habis ceramah semua pergi padang.
pergi ke khemah rumah sukan masing masing tapi aku tak pergi.
aku tetibe kena panggil dengan kawan aku diana.
cikgu melor mintak tolong packing kan jajan untuk cikgu cikgu rumah sukan Oren(bentara)
diana ajak aku dengan zaliha. aku pergilah tolong cikgu melor.
hmm, pergi bilik kauseling packing jajan. dah siap packing jajan. kata cikgu melor dalam pukul 8 lebih awak hantar jajan ni kat cikgu rumah sukan oren ea. kitaorang jawab ohh, okay cikgu :)
sambil tunggu pukul 8. aku ada bawak netbook so ape lagi aku.
layan facebook kat bilik kauseling lah. harhar
layan kejap je. dalam pukul 8 lebih kitaorang dah gerak bagi jajan kat cikgu. c
cari cari cikgu. huh, penat gilaa wehh. jalan sini, jalan sana. kaki aku bertambah sakit.
selasa main basikal, rabu jalan jalan cari cikgu. huh, memang terbaik lah.
hmmm, cari cari sampai tugasan kitaorang selesai.
dah selesai tugasan. kitaorang pergi padang pulak.
bersorak untuk rumah sukan oren.
aku, diana dan zaliha rumah sukan oren. hewhew, semua sama.
beli makanan then duduk kat padang dan bersorak ! OREN ! OREN ! BENTARA ! haha, macam ape dah.
tengok orang lari segala bagai. kitaorang ada amek gambar.
macam biasa lah kan. orang gila snap. kehkeh xDD

Ain Comel :D

Perbarisan rumah sukan.

Bentara Bravo !

Azuana kurang nampak, Ain, Nana dan Sakinah.
Peace Yoo !

Ain, Nana dan Sakinah.
comel comel comel >,<

Ain dan Nana.
buat muka, buat muka. hewhew

makan makan :D

alalala, buat muka tomel lah diaorang ni xDD

Ain, Nana dan Aku. huhu

cikgu handsome.
i like it. hehe, amek gambar curi curi.
muka cikgu ni macam orang korea dengan rambutnya.
auuuww ! suka suka >,<
cikgu baru di sekolah aku. xDD


hmmm, sorak sorak sorak untuk rumah sukan.
akhirnya habis acara sukan.
panas gilaaa time sukan tu. tapi bila dah habis acara sukan. 
langit dah mendong je lepas tu dah gerimis sikit.
hmmm, time tu dah habis acara sukan dan masa untuk dengar cikgu membebel penyampaian hadiah.
kemenangan rumah sukan siapa yang menang. *nervous*
semua pelajar dah berkumpul kat tengah tengah padang mengikut rumah sukan masing masing.
time tengah penyampaian hadiah.
aku, diana dan zaliha amek gambar.
malas nak dengar cikgu membebel so amek gambar je. *cool*


Diana dan Aku.

Senyum :)

aku dengan Zaliha xD

amek gambar siapa tu ?
haha, aku amek gambar diana.
diana amek gambar aku.

Aku, Zaliha dan Diana :D

Aku dan Zaliha :)

gambar kasut.
takde kerja amek kasut. hahaha
line hijau kasut aku, stokin biru diana punya, kasut warrior zaliha.

Diana amek gambar aku. huhu
aku amek gambar diana.

gilaaa snap kat kitaorang. hahaha, dalam satu masa. banyak gilaaa amek gambar.
time ni amek gambar tengah gerimis.
best ! sejuk gilaaa time tu. hewhew
hmm, nak tahu rumah sukan ape yang menang.
hmm, macam biasa lah. Panglima(hijau)
dulu aku rumah sukan Panglima tapi disebabkan tambah rumah sukan baru iaitu Bentara(oren) dan Bendara(ungu). aku kena tukar rumah sukan Bentara pulak. hmm, tapelah.
nombor satu rumah sukan Panglima(hijau).
nombor dua rumah sukan Bentara(oren).
nombor tiga rumah sukan pewira(merah).
nombor empat rumah sukan Bedahara(ungu)
nombor lima rumah sukan Hulubalang(kuning)
nombor akhir Laksamana(biru)


hmmm, okay lah tu Bentara dapat tempat kedua.
teruskan usaha untuk majukan rumah sukan.
hewhew, aku ni cakap orang tapi diri sendiri pun tak sumbangkan rumah sukan apa apa. haha, baguskan. :P

ohh, yea. lastly gambar aku. diana amek gambar aku curi curi.
haish, diana ni. ada ada je minah ni. apelah. hahaha
aku rasa dalam phone dia banyak gambar aku.
aku tengah best best dengar cikgu membebel tetibe  dengar orang amek gambar. 
siapa tu ? diana lah yang amek gambar curi curi.*malu*

nothing to say 
-______-

peace ! aku suka pic ni.
diana yang tolong amek kan. hewhew xDD

peace ! muka macam nak taknak je senyum. -,-

kenapa tu ? Err, entah lah.
tetibe je diana amek gambar ni curi curi.
muka nak serious je. :P

tengok abang abang naikkan bendera. hehe :)
Again, diana amek gambar aku curi curi. 

love this picture much.
diana tolong amekkan jugak. hewhew 
comel kan ? *jangan nak perasan*

aku :D

memikirkan rumah sukan siapa yang menang. huh ! akhirnya rumah sukan panglima jugak yang menang.
it's okay lah. next time do the best okay >,<

sebelum aku terlupa. aku ada amek gambar dengan seorang perempuan ni. dah last minute aku amek gambar dengan dia. muka dia macam dah nak sama dengan Ira. budak SMKDSE.
bagi aku sama lah. taktahu lah bagi dia pulak. huhu

sama tak muka dia dengan Ira ?
huh, entah lah. *sama kot*

aku taktahu kenapa tetibe aku teringin nak amek gambar dengan dia.
entah lah wehh. *jangan tanya aku kenapa*


harap maklum, gambar di atas ni semua asli.
takde edit edit pun ea. huahua :DD
okayy lah, cerita aku dah habis dah.
sampai sini je post aku.
Bubye, Assalammualaikum.


P/s : aku dengan dia sama rumah sukan tapi sekolah dia nama rumah sukan dia Seroja(oren). aku pulak Bentara(oren). hewhew, suka <3

P/s : aku pakai cincin emas kat tangan kiri, jari keempat. dia pun pakai cincin emas tangan kiri dan jari yang sama. alolo, sweet kann. *sila jealous* nasib baik time aku jumpa dia, aku tak pakai cincin nya. kalau aku pakai, mesti dah sama kan. macam dah kahwin je. hoho ^,^ *sewel minah ni*




No comments: