One in million



Hai Blogger !
Selamat pagi semua. *muka baru bangun tidur*
So hai hai hai awak awak semua. xDD *sewel*
Hehehe, actually aku takde cerita harini so agak bosan jugak harini dan harini dah puasa hari kedua.
Hmmm, bosan bosan bosan.
Nak cerita ape erk harini ? dzzzz -,-'
think, think, think :-/
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Ohhh, yeah ! harini aku nak share video youtube je.
Hehehe, korang nak tengok tak ?
Nak ? okay, meyh sini tengok kat bawah. hihi :DD

Err, Ape motif aku letak video youtube ni ?
huh, okay, actually dia yang kat video youtube atas tu dia tinggal sama ditempat saya.
Dia yang kat atas tu form 3.
Comelkan dia ni.
Nama dia Elnira Syazwanie.
Suara dia pun sedap.
Sweet sangat dia ni.
Time kat sekolah or dimana mana sahaja bila aku terserempak dengan dia ni antara aku or dia akan senyum.
Balas balik senyuman tu. huhu :))
Tak caye lah budak ni nyanyi then masukkan dalam youtube.
Woo ! terbaik(Y)
Okay, korang perasan tak aku dah tukar lagu blog aku menjadi lagu budak comel diatas ni.
Hahaha, smart ahh.
Korang cuba lah dengar. best suara dia ni.
Mungkin pendapat aku best suara dia tapi taktahu lah pulak pada pendapat korang macam mana. hehe
Try lah dengar. Bila dah dengar bagi pendapat anda anda semua ok.
Hoho, sampai sini jela post aku. See you soon xDD
Bubye, Assalammualaikum :D

No comments: