Persahabatan


Balqis

Nana

My Friend


Hai Blogger ! 
Erm, aku taktahu nak cerita apa tapi yang pasti aku sekarang tengah ada masalah.
Amat sulit bagi aku untuk membuat keputusan.
Ya Allah, berikan kan lah ketabahan untuk menanggung dugaan mu Ya Allah. :')
Actually, aku nak cerita pasal persahabatan aku.
Aku taktahu nak start cerita macam mane.
Aku tengah takde mood so macam nak taknak je buat post. dzzz
Aku cuma nak cakap sikit je. Hmmm
Balqis, tolong maafkan Nana.
Aku tahu Nana ada buat salah kat kita tapi tak perlu lah buat kejam macam tu sekali.
Manusia ada perasaan. Aku taknak back up sesiapa sebab korang berdua kawan aku jugak.
Aku tak sanggup terus terusan jadi orang tengah. Tolong lah faham.
Aku boleh tension macam ni sebab masalah korang.
Ain pun dah kurang rapat dengan Balqis.
Semua dah berubah. Dah tak mesra lagi. Sedihh wehh :'(
Dulu persahabatan kita mesra je. 
Kita share cerita sama sama, saling bantu membantu antara satu sama lain.
Suka dan duka kita tempuhi bersama tapi sekarang semuanya dah berubah.
Aku sedih atas semua yang berlaku ni.
Sekarang bulan ramadhan jadi salah ke salah seorang daripada korang minta maaf ?
Bukan terus terusan macam ni. Tak baik bulan puasa macam ni.
Sia sia kita puasa tetapi nak beremosi je.
Kita berpuasa sebab Allah nak beri kita dugaan.
Dan belajar berpuasa ni lah mengajar kita kesabaran. 
Balqis, Nana. Jangan lah bergaduh.
Sekarang hubungan persahabatan kita dah porak peranda. Dah tak macam dulu lagi.
Aku nak macam dulu. Erm, pergi kantin sama sama, share cerita sama sama, jalan jalan sama sama.
Dimana mana kita tempuhi bersama. Aku nak macam tu.
Ya Allah, tolong lah satukan persahabatan kita orang lagi.
Aku harap hubungan persahabatan kita macam dulu lagi.
Aku taknak saiko saiko orang, aku taknak maki maki orang dalam bulan ramadhan ni. Berdosa
Kuatkanlah semangat hambamu ini Ya Allah.
Aku hanya manusia biasa yang hanya mampu merancang dan semuanya ketentuanmu Ya Allah.
Hanya kau sahaja yang tahu betapa sedihnya hati ini. D':
Aku harap hubungan persahabatan kita takkan terputus sampai disini. Hmm, Amin :')
Okay lah, takde pape yang nak aku cerita lagi.
Aku takde mood. Aku ada masalah. Aku tertekan dengan menghadapi masalah ni.
Sampai sini jela post aku. Maaf ea harini aku badmood.
Tak dapat luangkan masa untuk blog kesayangan aku ni *sorry blog*
Bubye, Assalammualaikum




P/s : Tolong maafkan kesalahan nana. Aku mohon. :'(


P/s : Aku sayangkan kawan kawan aku. :')
Satukan kitaorang balik.


P/s : Malam tadi dia call. kitaorang borak borak then layan nyanyi sama sama. Auww ! sweet. >,< aku dengar dia nyanyi. :)





No comments: