Happy Birthday Ayu !



Hai Blogger ! 
Okay, harini aku nak cerita pasal sambutan hari jadi adik aku yang ke-13. Anak ketiga dalam 5 adik beradik.
Dia adik yang aku rapat even kadang kadang ada gaduh dengan dia. hehe, normal la kan :D
Birthday adik aku 27.07 dan disambut pada hari semalam.
Hmm, aku tak tahu nak cakap apa. Just nak beri ucapan Happy birthday Ayu.
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Akak sayang Ayu. hehe xDD
Semalam birthday adik sambut kat luar je dan berbuka kat luar.
kitaorang berbuka kat kedai makan pt sulung.
Okaayy, semalam aku ada kelas tambahan perdagangan. 
Maklum lah ujian dah nak hampir dekat so kitaorang pun ulang kaji untuk meningkatkan prestasi.
Erm, kelas aku start pada pukul 3.30 hingga pukul 5.00.
Aku pergi sekolah dengan Nana. 

Gambar aku time aku nak pergi kelas tambahan perdagangan. Hihi :)

Hmm, pukul 5.00 kitaorang balik. Aku dengan Nana pergi bazar.
Hee, nana jumpa buah hati dia. Aku tinggalkan dia kejap.
Aku nak balik rumah kejap. Huhu, aku nak angkat kain.
Tengah angkat kain tu tetibe adik, ibu dan ayah aku balik.
Then my mom talking with me. She say..

Ibu : pergi siap siap cepat. Nak berbuka kat luar.
Aku : kenapa pulak berbuka kat luar ? -,-'
Ibu : kan harini birthday Ayu. Lupa ke ?
Aku : Ohh, ye. Akak lupa pulak. Hihi

Then aku terus cakap dengan ibu aku yang aku nak pergi bazar kejap. Nak amek kawan akak.
Hmmm, ibu aku cakap okay. Cepat sikit balik. Jangan lambat. Amek adik sekali kat rumah mak.
Aku cakap okay okayy :D
Hmm, sampai bazar ramadhan aku pergi buat hati Nana dan amek Nana. Hantar Nana balik.
Dah hantar Nana balik. Aku pergi amek adik aku pulak kat rumah nenek aku.
Dzzz, dah amek adik aku. Aku terus balik rumah dan kitaorang gerak pergi pt sulung.
Kitaorang berbuka kat kedai restoran Juara Tomyam. Hehe
Dah siap makan, sebelum balik kitaorang ada amek gambar. kehkehkeh xDD 

PEACE ! :D


Haha, adik aku amek gambar aku curi curi.
Time aku tengah makan dia amek. *malu*

Dah lepas amek gambar kitaorang balik rumah.
Ohh, tak. kitaorang tak balik rumah dulu. Kitaorang pergi kedai kejap.
Beli jajan untuk adik aku untuk dia bagi kat kawan dia. Huh
Lepas hantar ayah aku balik rumah kejap then ibu, aku dan adik adik aku pergi rumah nenek aku.
Hehehe, amek adik aku yang last pulak. huhu
Dah amek kitaorang semua terus balik rumah. 
Habis cerita aku dah. Sebelum menutup tirai aku ingin mengucapkan kepada calon calon PMR. Good luck for trial PMR termasuk adik angkat kesayangan aku. Huhu
Adik, Good luck for trial PMR. Do the best okay. I know you can do it <3
Okay lah, sampai sini jela post aku.
Bubye. Assalammualaikum. See you soon. :)



P/s : Miss you so much <3 <3 <3


P/s : Even kita dah tak berkawan lagi. Aku tetap anggap kau kawan aku lagi. :')


P/s : Aku rindu nak berbual dengan kau macam dulu(kawan). Share cerita, bergembira, bersuka riang. Hmm, tapi itu semua tinggal kenangan. Aku hanya dapat tengok kau dari jauh je dan dalam masa yang sama kau pun tengok jugak. Erm :')







No comments: