Spectacles



Hai Blogger ! 
Harini aku nak cerita pasal cermin mata. 
kenapa harini aku nak cerita pasal cermin mata ? hoho, sebab sekarang aku dah pakai cermin mata kembali.


Before ___ tutt !
mata aku sepet plus pakai cermin mata balik.
memang sepet lah nampaknya. o,o

don't say anything. wink3 xDD


After __ tett !
okay, see ? muka aku nampak lain tak pakai cermin mata. hehe :D

nothing to say
-______-'


mata aku dah makin teruk so padan muke aku kena pakai cermin. huh
kat kelas aku duduk belakang sekali jadi tak nampak ape yang cikgu tulis kat blackboard. huhu
haritu cikgu math aku cakap yang aku nampak tak.
Err, aku cakap tak nampak. mata aku sakit. *ohh, my eyes*
aku tak nampak jadi aku salin kat buku kawan aku punye. hihi xDD
aku buat cermin mata ni dah  lama kot. aku pun taktahu bila. *lupa*
 dah siap cermin mata dan aku amek cermin mata ni  pada hari jumaat lepas.
maybe aku pakai cermin time kat kelas je kot.
kat luar aku jarang pakai. huhu, bukan ape. aku ni jenis orang lasak. takut takut cermin mata aku pulak jadi mangsa. kahkahkah xDD
kalau aku rasa nak pakai cermin mata kat luar, mungkin aku pakai kot. 
kalau tak pakai, aku simpan. hewhew x)))
Hmm, okay lah, sampai sini je post aku buat harini.
Bubye, Assalammualaikum


P/s : Family aku semua pergi KL, aku kena tinggal. tak muat muatan. Hmm, sedih :'(


P/s : Diri sendiri pun tak betul, apatah lagi nak betulkan diri orang lain. cakap tak serupa bikin.
betulkan diri kau tu dulu baru boleh betulkan diri orang lain siauuu ! opps, terkasar pulak bahasa. sorry :P

No comments: