Kek Oren + Kek Coklat

Ni kek Coklat. Hehe, sorry, kek nya dah kena makan separuh. Huhu

Ni kek Oren. Kek nya lembut tau. Huhu, kek ni pun dah kena makan separuh. Hoho :D



So hai korang orang semua. Macam mana harini ? Mesti penat kan kemas rumah, buat kuih dan sebagainya.
Raya pun dah nak dekat ni. Hehe, dah buat persediaan belum ? Err, of course laa dah kan.
Mesti excited gilaaa nak sambut hari raya kan. Tinggal harini je. Esok dah raya. Horee !
Erm, okay. Sebenarnya harini aku nak cerita aku buat kek malam tadi.
Huhh, penat wehhh tapi best tau buat kek. Dapat pengalaman sikit. Belajar sikit sikit. Hehe
Malam tadi aku buat kek ni dengan ibu aku. Aku yang buat tau. Ibu aku cuma tuang sediakan bahan bahannya je. Caya tak aku buat ? Hehe, mesti tak caya kan. Kalau tak caya sudah. Lantak kau laa sana.
Opss ! sorry, terkasar bahasa pulaak. Maaf maaf maaf tauuu :DD
Erm erm, malam tadi aku buat kek ni banyak jugak bahannya. Huhh, amek masa yang lama jugak nak buat.
Dzzz, kek coklat tu ibu aku masak guna pengukus. Kalau kek oren tuu guna pembakar.
Cara dua duanya lain. Err, aku ingat sama je dua dua. Hoho, maklum laa budak baru nak belajar buat kek.
Huhu, korang nak rasa tak kek nya ? Err, nak ? kalau nak rasa boleh. Jemput laa beraya rumah aku.
Aku alu alu kan kehadiran korang. Hehe, sila laaa :D
Ibu aku ada buat bisnes kek. If korang nak order. Boleh cakap kat aku.
Tahun ni ramai jugak yang order kek termasuk saudara aku. So tahun ni kitaorang buat kerja lebih sikit.
Penat wehhh. Rasa nak tanggal lutut aku. Kayy, cerita nak real je. Haha, then tumit kaki aku pedih je asyik berdiri je. Hmm hmmm
Okayy laa korang semua. Sampai sini jelaa entry aku kayy.
Takde idea lagi dah. Kekeke :DD
Bubye, Assalammualaikum.


No comments: