Beraya



So hai korang semua. Harini masa aku banyak terluang so aku menghabiskan masa aku bersama blog kesayangan aku. Wooo ! terbaikk. Hehe
Post kali ni aku taknak banyak bebel jugak. Just uploud gambar je. Hmm
Gambar n time kitaorang beraya rumah cikgu Emilia kat Pt sulung, kampung pt Maimon.
Best pergi beraya rumah cikgu Emilia. Konvoi ramai ramai dengan budak budak kelas. Hehe

Nana comel !

Reza dengan balqis. Not couple okay. 

Minah bunga. Hahaha >,<

Muiz dengan azlee comel laa. Hehe, buat muka pulak diaorang ni.

Hafiz tak boleh blaa siakkk. Hee, muiz pulak muka selamberr je. 
Haha, azlee laa lawak benor. Suka buat muka comel diaa tuu. Kekeke :D

Gadis ayu bernama Nurul Balqis.

Cikgu Emilia Norzeyana.

Comel semua.


Gambar atas ni semua amek gambar kat rumah cikgu Emilia. Hehe, seronok gilaa time tuu.
Nak balik time tuu, hujan pulak tapi kitaorang main redah jee. Hahaha, basah jadinya. Budak lelaki lalu dalam. Aku dengan Nana lalu luar. Huuhh

Bubye. Assalammaualaikum


No comments: