Sambutan hari raya


Hai korang semua. Masuk ni post yang ketiga aku tulis tapi post yang kali ni aku taknak banyak bebel.
Tangan aku dah penat menaip. Huhh, so post yang ni aku just upload gambar je. Okay, aku nak upload gambar time meraihkan samutan hari raya di sekolah pada hari sabtu, 8.09.2012.

Kawan kawanku.

Budak kelas aku. Muiz peace. Hehe

Makan makan !

Aku dengan balqis.

xDD

Nana, Balqis and aku.

Aku dengan cikgu Nurley. Cikgu agama aku.

Me and balqis.

Kami termasuk cikgu yang sempat menyelik je. Haha

Nana dengan balqis.

Budak kelas dengan cikgu Emilia. Cikgu matematik aku.

Kitaorang semua.

Kami semua.

Cikgu Emilia dengan Nana.

Aku dengan Cikgu Emilia.

Cikgu Emilia and Balqis.

Cikgu Emiliia and Bedah. Cikgu Emilia nampak comel. Hehe

Hafiz smart laa. Peace ! Cikgu Emilia dengan Lukman.

Hehe, kongsi tempat duduk dengan Cikgu Emilia. 
Muiz sempat pula buat peace ! Huhu
*abaikan kelas aku tuu, baru lepas buat jamuan dah macam apa dah* Errr -,-



Azlee peace ! haha, lawak lawak.

Muiz dengan bedah. Hehe

Aku and Nana. Tema sepia. :)


Aku and Nana

Best friend forever ! :)


Post sampai sini je. Okay laaa, tangan dah penat menaip.
Bubye. Assalammualaikum.


No comments: