Jalan jalan :) Part 2



Hai awak awak semua ! Hehe, saya rindu awak.
Ehh, takdelahh. Kita gurau je. Hehe, kenyit mata sikit. ;)
Btw, harini aku nak cerita pasal aku pergi jalan jalan dengan family aku.
Huhh, agak menyeronokkan jugak laa daripada terperap kat rumah jee. Bosan. Dzzz -,-

Hmm, family aku gerak keluar pukul 4.00. Mula mula kitaorang pergi hospital.
Melawat saudara nenek aku. Err, aku tak kenal. Haha
Pergi hospital, aku pun lawat orangnya tapi aku tak kenal orang.
Tak pernah jumpa pun. Huhh, pelik :-/ 
Pape jelaaa. Malas nak amek tahu. Hoho :D

Hmmm, sampai je kat hospital. Budak bawah 12 tahun tak boleh naik wad.
So adik aku lagi sorang yang jaga. Berganti ganti. Lepas aku lawat. Adik aku pulak yang lawat.
Time adik aku melawat. Aku dengan adik aku lagi sorang bawah 12 tahun jalan jalan.
Aku ajak diaorang jalan jalan belakang hospital. Haha, bosan. 
Saja jalan jalan nak hilangkan bosan. Aku tengok adik aku pun macam bosan jugak.

Bawak diaorang jalan kejap lepas tuu  kiaoang amek gambar. Haha
Nak tengok tak gambarnya ? Err, nak. Sat nohh. Dah tengok gambarnya, jangan gelak tau. xDD

Adik aku Fairus dengan Adik aku Aby.

Adik aku pandai bergaya pulak. Alahaii, tengok laa akak dia. Haha

Adik aku Fairus. Si Gemok Tembam >,<

Akuuu :)

Dzzz, tengah amek gambar tetibe makcik aku call. Tanya aku kat mana ?
Aku cakap kat belakang hospital. Lepas tuu makcik aku cakap dah keluar hospital ni.
Nak pergi Tasik Y pulak. Aku dengan adik adik aku pun gerak nak pergi tempat parcking kereta.

Hmm, sampai tempat parcking kereta. Aku terus masuk kereta then pergi Tasik Y pulak. Huhu
Sampai Tasik Y. Aku, adik aku Ayu dengan Makcik aku jalan jalan Tasik Y tuu. 
Sambil jalan jalan tuu, kitaorang tengok kapal air kat kolam Tasik Y tuu. 
Err, not bad best laa jugak cuma bunyi nya bising mengalahkan motor. Hoho :DD

Urm, tengah tengok kapal air tuu. Kitorang bergambar laa kejap. Hehe
Dimana sahaja kitaorang berada, mesti amek gambar. Hahaha
Amek gambar kat tepi Kolam tuu. Duduk duduk kat situ. Ramai jugak yang tengok kapal air tuu.
Tapi kitaorang buat taktahu jee. Tetap amek gambar kat situ. 

Makcik aku dengan aku :)

Adik aku ayu, Makcik aku and Aku. 
Kitaorang memang rapat. :DD

Amek gambar sikit jee. Huhu
Dah siap amek gambar, kitaorang sambung jalan jalan balik. 
Balik ke tempat kitaorang. Beli makanan sikit. Sedapp. 
Makanannya masih panas lagi baru siap masak. 
Hehe, kenyang makan. Hmmm,  tengah makan pun sempat amek gambar lagi. 
Kitaorang pun enjoy jelaaa. Hehehe >,<

Peace ! picture yang comel laa. Hehe


Dah jalan jalan semua. Hati pun dah senang. Kitaorang pun pulang. Balik ke rumah.
Cuaca dah nak gelap time tuu. Dah nak magrib kot time tuu. Huhuhu
Okay laa, sampai sinii jela post aku. Lain kali aku bercerita lagi ea.
Bubye. Assalammualaikum. :)











No comments: